Gjest Tilde Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Hei. Min baby har mistet stemmen, han kan nesten ikke skrike eller le, han er snart 9 mnd. Finnes det noe tips der ute?
Gjest Kathpus Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Varme drikker er jo noe å anbefale, og særlig når det kommer til halsen. Prøv varm melk, for eksempel.
Gjest Tilde Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Varme drikker er jo noe å anbefale, og særlig når det kommer til halsen. Prøv varm melk, for eksempel. Jeg har lest noe om at barn under 1 år, ikke burde få melk, at det gjör noe med magen..
Gjest Emo Fisk Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Det er vanlig kumelk de ikke burde få. Mormelk oppvarmet, eller MME er helt greit. Men ellers kan du fint gi varm te etc. Du må gjerne søte den litt for at barnet vil drikke, men det pleier å gå ned. Synd at barnet ikke er over året. Da kan man gi honning, og det pleier å fungere veldig bra.
Gjest gest Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Snakk med fastlegen.. barnet ditt kan jo være sykt og te er da ikke babymat....
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 Faren ved å gi melk til barn under 1 år, er at jern taes dårligere opp i kroppen. Så for noen dager, ved sykdom, kan du helt fint gi varm melk. Men IKKE ha honning eller noe annet i.
Gjest Tilde Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 Han drikker morsmelk, men det er rett fra brystet. Jeg har prøvd å begrenset det til kun kvelden ved sengetid..
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #9 Skrevet 18. juli 2011 Han drikker morsmelk, men det er rett fra brystet. Jeg har prøvd å begrenset det til kun kvelden ved sengetid.. Hvorfor det? Jeg hadde ihvertfall gitt så mye han ville nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå