Gå til innhold

Jobb

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Kathpus
Skrevet

Det var såpass mye penger å tjene, så ja. :)

AnonymBruker
Skrevet

hmmmm ja kanskje det ja :-D

AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke litt creepy når en eldre mann med grov striladialekt, ringer og ber deg detaljert å snakke seksuelt om tærne dine som beføler og og mater det hårete rumpehullet hans, og hvordan han liker at du tisser på sokkene dine for så å stryke dem på kroppen hans? Videre ønsker han å å høre hvordan fitten din promper når du er kåt..Og avsluttende om du kan beskrive hvordan rumpehullet ditt smaker.

Ja - dette er ekte hendelser som min venninne selv har opplevd da hun prøvde seg som sexvertinne. Ikke fra samme mann vel og merke. Det er mange ekle griser der ute og hun holdt ikke ut lenge..

• Liker 2
Skrevet

Nei. Absolutt ikke noen jobb for meg. Hadde nok følt meg litt for "løs".

Skrevet

Men er det ikke litt creepy når en eldre mann med grov striladialekt, ringer og ber deg detaljert å snakke seksuelt om tærne dine som beføler og og mater det hårete rumpehullet hans, og hvordan han liker at du tisser på sokkene dine for så å stryke dem på kroppen hans? Videre ønsker han å å høre hvordan fitten din promper når du er kåt..Og avsluttende om du kan beskrive hvordan rumpehullet ditt smaker.

Ja - dette er ekte hendelser som min venninne selv har opplevd da hun prøvde seg som sexvertinne. Ikke fra samme mann vel og merke. Det er mange ekle griser der ute og hun holdt ikke ut lenge..

Hvordan smakte rumpehullet hennes, da?

Gjest D.O.A.
Skrevet

Hvis man ikke har utdanning, jobberfaring og virkelig står uten noen andre muligheter ift. jobb så kan jeg forstå at man tar en slik jobb.

Hvis man derimot har andre muligheter, så fatter jeg virkelig ikke hva slags personer som ville tatt en slik jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...