AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Hvordan trener man når man vil bli TYNN, men ikke muskuløs? Jeg er ikke feit eller noe, men begynner å bli litt rundere i kantene enn hva jeg har vært tidligere. Tenkte jeg skulle begynne noe lett trening da jeg har liggi på latsiden leeenge... Jeg vil ikke ha muskler, vil bare gå ned i vekt og fettmasse! Hvilke treningsformer er bra da? Er løping og gåturer i marka bra for eksempel???
Gjest Flaut Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 (endret) Ned i vekt sier du? Da er nesten kaloriunderskudd din eneste venn. du kan seffølgelig forbrenne ved forskjellige type treninger. Sykling, løping, svømming. alt slags form for cardio trening. men vist ikke kostholdet er bra nokk. da kan du liksågodt bare drite i hele treninga. Anbefaler forrestn ryp.. tn.no Endret 16. juli 2011 av Flaut
sequin Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 hovedsaklig kondisjon -jogging, svømming, sykling... Men ikke vær redd for å hive inn et par styrkeøvelser, man blir ikke nødvendigvis muskuløs av å trene med litt vekter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Intervalltrening er veldig bra for fettforbrenning. F.eks. lett jogging, rask løping, lett jogging, rask løping, noen sek/min. på hver. Google så finner du masse tips, velg det som passer deg og formen din.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Du vet at f eks jessica alba trener styrke? er hun svær og muskuløs kanskje? du burde seriøst i det minste trene rumpa, så den ikke blir paddeflat
Aili Skrevet 22. juli 2011 #7 Skrevet 22. juli 2011 Du bør trene styrke like mye som kondisjon osv. Det er bare masse myter at man blir stor av å trene styrke, med tanke på at jenter ikke har så mye testosteron skal det veldig mye til. På fitnessbloggen.no kan du lese mye bra, og lese deg til mer korrekt kunnskap enn ved å spørre folk på et forum som ikke nødvendigvis sitter på all verden av kunnskap. her er en link angående jenter og styrketrening for de som er interessert. http://fitnessbloggen.no/myten-om-kvinner-og-styrketrening/
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #8 Skrevet 22. juli 2011 Du kommer ikke til å bli muskuløs. Til det er du for kunnskapsløs, jente. 1
Gjest *Maja* Skrevet 22. juli 2011 #9 Skrevet 22. juli 2011 Rent kosthold uten raske karbs i hverdagen og jogging...sixpack in no time...
Eilertsen Skrevet 23. juli 2011 #10 Skrevet 23. juli 2011 Ingen trenger å frykte at de blir muskuløse. Dette skjer ikke over natten, ikke over uken, ikke over måneden. Dette tar det år med systematisk trening å bli. Du blir det ikke ved å stikke innom treningsstudioet å drive litt tilfeldig styrketrening på de uskyldige apparatene. Man går ned i vekt av et energiunderskudd. Om du spiser usunn mat og ikke trener, vil du kanskje se feitere ut enn du er nå. Trener du og spiser sunt, vil en større prosentandel av vektnedgangen være fett - og det gjør deg slank og fit.
MarianneE Skrevet 25. juli 2011 #11 Skrevet 25. juli 2011 Å ikke ønske litt muskler faktisk.. tenkte jeg og...
Eilertsen Skrevet 25. juli 2011 #12 Skrevet 25. juli 2011 tenkte jeg og... Når det skrives i den konteksten, ser jeg for meg at personen tror at muskler er noe alle får ved å trene styrke - og at de nærmest vokser i et ukontrollert tempo. For øvrig ganske langt fra sannheten (dessverre) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå