jordbær Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 http://www.iamscruelty.com/ :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Kjøper ikke IMS, men det er kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. november 2003 #3 Del Skrevet 19. november 2003 :o Forferdelig! Håper ikke noen finner ut det samme om Whiskas... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. november 2003 #4 Del Skrevet 19. november 2003 :o Forferdelig! Håper ikke noen finner ut det samme om Whiskas... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 19. november 2003 #5 Del Skrevet 19. november 2003 Uff.... :evil: Kjøpte Iams til ilderen før. Men har nettopp funnet en egen ildermat. Så nå blir det aldri mer Iams! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 20. november 2003 #6 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har ikke sette klippet, men har hørt at mange mener at dette er "fake" Uansett, jeg kommer til å bytte for neste gang jeg skal handle for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 20. november 2003 Glemte å si at IAMS også produserer Ekanuba.. Så byebye til det fôret også! Skal prøve frank's pro kitten fra zooper i stedet for Ekanuba... Hvis ikke det funker, går jeg over til Royal Canin.. Huff.. Møkkafolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 20. november 2003 #8 Del Skrevet 20. november 2003 Huff, da! Ikke bra! Kattene mine får ofte Iams og Eukanuba, de liker det best... Skal bytte til nytt fôr selv om en ikke kan være sikker på at dette er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petruska offline Skrevet 21. november 2003 #9 Del Skrevet 21. november 2003 :o !!! Kattene vår elsker Iams men det får ikke hjelpe... Skriver en mail til importøren i Norge med en gang og spør hvilke kommentarer de har til dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petruska offline Skrevet 21. november 2003 #10 Del Skrevet 21. november 2003 Gode alternative for: Purina og Royal canine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå