AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Hei folkens!! Jeg er ei jente på 21 år som har slitet med kviser og uren hud så lenge jeg kan huske. Jeg har prøvd så mange forskjellige produkter at jeg har mistet tellingen. Det vil si at ingen har hjulpet noe særlig. Uansett, nå har jeg funne en hudpleierutine som huden min tydeligvis liker, da den er mye bedre enn den noen ganger har vært. Vil ikke si jeg har perfekt hud (enda), men jeg er på god vei. Derfor vil jeg dele rutinen min med dere, i tilfelle den kan passe for noen andre også. Det nyeste jeg har begynt med er nattlysolje og burdock kapsler. Nattlysolje tar jeg kapsel av på kvelden, og burdock kapsler tar jeg 2 kapsler morgen og kveld, og 2 kapsler midt på dagen om det passer. Burdock kapsler må man gå på minst 3 mnd for å få full effekt, men jeg merker allerede etter 3 uker at huden min er bedre. Resten av rutinen min er som følger: Morgen: Renser med Declor Cleansing Water MD Formulations vit-a-plus Clearing Complex ( bare på kviser) Hvis det er sol bruker jeg en solkrem fra Abeille, hvis ikke bruker jeg Jojobaolje. (Har bestilt Md sin dagkrem med solfaktor i, som snart kommer i posten) Kveld: Decleor Cleansing Water MD Formulations vit-a-plus Clearing Complex Jojobaolje eller Decléor Hydra Floral Mask som nattkrem. Bruker også Md's skrubb, og vit-a-plus Clearing Complex masken. Oj, dette ble et langt innlegg. Men jeg ville gjerne dele dette, siden det har hjulpet meg. Ser kanskje litt enkelt ut, men det er jo ofte det beste. Vil anbefale nattlysolje og burdock kapsler, det har hjulpet meg på kort tid, og sammen med gode hudprodukter har det gjort susen! Er en fryd å stå opp om morgenen og se seg i speilet, og slippe å bruke tusen år på å se noenlunde grei ut Takk for meg Håper dette kan hjelpe noen
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Hvor kjøper du Burdock kapsler? https://www.helseshoppen.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=196324&b_kid=98753
Gjest Nanette Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Kjempebra! Har aldri hørt om Burdock-kapsler tidligere, skal kjøpe og prøve de ut. Er uansett fint at de kapslene fjerner avfallsstoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå