Adrianne Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Etter svangerskap og amming var jeg til frisøren her om dagen, og da sa hun at jeg hadde fått skikkelig tørr/flassende hodebunn, og at jeg burde bruke en shampo for sensitiv hodebunn. I tillegg har jeg hatt tendenser til at håret blir fett innerst mot hodebunnen, men dette ble bedre etter at jeg sluttet å bruke balsam inn mot hodebunnen. Jeg har aldri vært plaget med verken flass eller fett hår tidligere, så derfor lurer jeg på om noen her på KG har en shampo og evt. balsam å anbefale? Til informasjon har jeg vanligvis relativt tørt, krøllete hår og må bruke fuktighetsgivende produkter. Disse hormonforandringene altså....
Skylines Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Prøv Pureology Smooth shampo, feelunique.com. Veldig fornøyd med alt fra det merket så langt:)
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Denne har jeg hatt godt resultat med: https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1516244&c=3403689&g=false
Fantomina Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Adrianne Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2011 Hva anbefalte frisøren deg? Hun sa ikke annet enn at jeg burde bruke en shampo for sensitiv hodebunn. Hun anbefalte ingen konkrete produkt. Sånn i ammetåka tenkte jeg ikke på å spørre heller Jeg kan selvfølgelig gå innom å spørre hva hun anbefaler, men jeg synes det er litt kjipt å kjøpe dyre shampoer til frisør når man kan kjøpe mye billigere på nett. Så derfor spør jeg her først
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 Hun sa ikke annet enn at jeg burde bruke en shampo for sensitiv hodebunn. Hun anbefalte ingen konkrete produkt. Sånn i ammetåka tenkte jeg ikke på å spørre heller Jeg kan selvfølgelig gå innom å spørre hva hun anbefaler, men jeg synes det er litt kjipt å kjøpe dyre shampoer til frisør når man kan kjøpe mye billigere på nett. Så derfor spør jeg her først Dårlig jobb av frisøren! Derfor jeg spurte, er for frisøren ser både hår og hodebunn. Det er så mange produkter på markedet. Noen går kun på hodebunn, mens andre går også på hår. Jeg hadde spurt frisøren om prøve på produkt, for å se hvordan hodebunn og hår blir. (hvis man er sensetiv, kan man fort reagere på shampoene, sel om de er for sensetiv hud!) Jeg vet Hårologi har bra sensitiv shampo uten parfyme. Meget god og billig. Tror dog den ikke er å finne på nett..
Adrianne Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2011 Ok - takk fpr tips! Tror jeg skal stikke innom frisøren og høre om hun kan være litt mere konkret i anbefalingen sin 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå