Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har prøvd hårfjerning med laser i ansiktet?

Jeg kunne tenke meg det, men det høres litt skummelt ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt laser i ansiktet, og holdt på å ødelegge huden. Fikk 2 grads forbrenning og et dypt sår i ettertid, så ut som hiv sår :kjefte: Nå har huden bygd seg opp igjen, men man ser området som ble brent. Dette var ikke for fjerning av hår, men couperose. Har vært hos hudlege i ettertid, og når jeg nevnte laserepisoden, spurte han direkte om det var en klinikk på Gulskogen/Drammen som hadde gjort det. Trodde i utg.punktet det var et trygt sted å gå, men man kan aldri være for sikker :sukk:

ALDRI mer laser på min hud i hvertfall :filer:

Kanskje det er annerledes metode med laser for hår? uansett bør man være forsiktig :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Funket som bare det i mitt ansikt. Fjernet bart og skjegg og litt småhår her og der. Jeg er jente og har pcos, sliter derfor med økt hårvekst som er helt svart.

Kjør på ts, bare vær sikker på du går til en salong der de har peiling. I Oslo kan jeg anbefale Oslo kosmetiske lasersenter Proffe damer med proft utstyr.

Skrevet

Funket som bare det i mitt ansikt. Fjernet bart og skjegg og litt småhår her og der. Jeg er jente og har pcos, sliter derfor med økt hårvekst som er helt svart.

Kjør på ts, bare vær sikker på du går til en salong der de har peiling. I Oslo kan jeg anbefale Oslo kosmetiske lasersenter Proffe damer med proft utstyr.

Hvor mange behandlinger måtte du ta?

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 6, men er enda ikke helt ferdig da. Men nå har jeg gaanske mye hår.

Man merker stor forskjell etter rundt 3. behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...