AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Er det noen her som har prøvd hårfjerning med laser i ansiktet? Jeg kunne tenke meg det, men det høres litt skummelt ut...
Luckyme Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har tatt laser i ansiktet, og holdt på å ødelegge huden. Fikk 2 grads forbrenning og et dypt sår i ettertid, så ut som hiv sår Nå har huden bygd seg opp igjen, men man ser området som ble brent. Dette var ikke for fjerning av hår, men couperose. Har vært hos hudlege i ettertid, og når jeg nevnte laserepisoden, spurte han direkte om det var en klinikk på Gulskogen/Drammen som hadde gjort det. Trodde i utg.punktet det var et trygt sted å gå, men man kan aldri være for sikker ALDRI mer laser på min hud i hvertfall Kanskje det er annerledes metode med laser for hår? uansett bør man være forsiktig
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Funket som bare det i mitt ansikt. Fjernet bart og skjegg og litt småhår her og der. Jeg er jente og har pcos, sliter derfor med økt hårvekst som er helt svart. Kjør på ts, bare vær sikker på du går til en salong der de har peiling. I Oslo kan jeg anbefale Oslo kosmetiske lasersenter Proffe damer med proft utstyr.
Nancy Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Funket som bare det i mitt ansikt. Fjernet bart og skjegg og litt småhår her og der. Jeg er jente og har pcos, sliter derfor med økt hårvekst som er helt svart. Kjør på ts, bare vær sikker på du går til en salong der de har peiling. I Oslo kan jeg anbefale Oslo kosmetiske lasersenter Proffe damer med proft utstyr. Hvor mange behandlinger måtte du ta?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Rundt 6, men er enda ikke helt ferdig da. Men nå har jeg gaanske mye hår. Man merker stor forskjell etter rundt 3. behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå