AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Hei! Skal søke lån og stipend, og lurer på en liten ting. Du skal jo oppgi hvor lenge utdanningen varer på lånesøknaden. Jeg har komt inn på en bachelor, altså tre år. Trenger jeg da å oppgi at jeg skal gå i tre år, eller holder det å bare oppgi fra høst til vårsemesteret. Må jo uansett søke på nytt hvert år..
Gjest Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Jeg har også kommet inn på Bachelor idag, og jeg oppga tre år
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Jeg lurer på en ting, spør her siden du allerede har opprettet en tråd om Lånekassen Hvis man vil endre på søknaden etter at Lånekassen har mottat den, hva gjør man da?
Porcelain Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 Tror du kan gå inn og endre/sende ny på lanekassen.no ?
Tears.of.the.Sun Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Tror du kan gå inn og endre/sende ny på lanekassen.no ? OK.. så hvis jeg går inn nå og sender en ny en, vil de da kaste den jeg allerede har sendt og slutte å behandle den? Jeg fikk melding nettopp om at de hadde mottat søknaden min og behandlingstiden var 6 (?) uker.
Porcelain Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 (endret) 6 uker?? De må da klare å behandle ting til studiestart.. Jeg har venta på svar på jobbsøknader og vært uten internett, så jeg søkte ikke før i dag (kom på det når jeg så denne tråden) , men visste ikke at det tok så lang tid gitt.. Har alltid søkt veldig tidlig før. edit: Og beklager, jeg vet ikke hva som skjer hvis du endrer søknaden nå. Bare registrerte at det sto noe om "endre søknad" på lanekassen.no når jeg var inne istad. Endret 17. juli 2011 av Porcelain
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå