Gå til innhold

Har ødelagt laderen til min HP laptop

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Mistet laptopen i gulvet her om dagen, og klarte selvfølgelig å miste den akkurat slik at den dingsen man fører inn i laderen ble bøyd. Resultatet er at den har dårlig kontakt med pcen, noe som irriterer meg grønn ettersom jeg pleier å bære rundt på den og sitte med pcen i senga.

Så... Kan det fikses, eller må jeg kjøpe ny? Eier en HP pavilion dv9000 (drittmaskin), og laderen blir mest sannsyneligvis dyr. Men vil ikke bruke 800 kroner på en lader til en gammel maskin som dette her... Kan jeg kjøpe en hvilken som helst lader på chlas ohlson, eller MÅ jeg kjøpe en som er ment for HP hos expert eller lefdal? Noen som har erfart det samme?

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg prøvde å kjøpe en lader som passer alle innganger på pc'er fordi laderen til min skole-pc (HP-pc) slutta å virke. Den laderen var det bortkastet å kjøpe for den funket ikke..

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg prøvde å kjøpe en lader som passer alle innganger på pc'er fordi laderen til min skole-pc (HP-pc) slutta å virke. Den laderen var det bortkastet å kjøpe for den funket ikke..

Takk for svar! Ja, har lest litt rundt at HP laptoper har en annen type lader utgang enn andre pcer. Mye tull med HP ladere etter hva jeg har lest, til tross for at jeg ødela den da den falt i gulvet :sjenert:

Huff, da må jeg vel bare bite i det sure eplet og kjøpe den overprisede dingsen da -.-

Gjest snoopy_93
Skrevet

Den lader saken jeg kjøpte hadde alle typer "tuter" som passer i de forskjellige pc'ne. Når jeg prøvde en som var akkurat den samme som den laderen jeg hadde fra før av, så ville den ikke virke i det hele tatt -.- Endte opp med at jeg måtte gå hele sommerferien uten lader.

Så det ser nok ut til at du må bite i det sure eplet ja :(

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den lader saken jeg kjøpte hadde alle typer "tuter" som passer i de forskjellige pc'ne. Når jeg prøvde en som var akkurat den samme som den laderen jeg hadde fra før av, så ville den ikke virke i det hele tatt -.- Endte opp med at jeg måtte gå hele sommerferien uten lader.

Så det ser nok ut til at du må bite i det sure eplet ja :(

Æsj! Så kjipt : ( Har heldigvis en macbook liggende, men den er kun til skolebruk. Har liksom ikke noe musikk, filmer eller andre underholdende ting på den :tristbla:

Liker ikke HP. Neste gang blir det et annet merke :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...