Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Når det gjelder shampoo og balsam, så finnes det både 2 i 1 og en av hver. Hva er best og hvorfor?? Og hvilke merker anbefaler dere, av de som selges i daglivaren?? :D :D :D
Arwen Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Har kjøpt redken all soft. Vanvittig bra!
Ursula Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Foretrekker en av hver jeg, stoler ikke helt på 2 i 1 versjonen.
ivanka Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 2i1 blir nødvendigvis en kompromissløsning, ikke ordentlig shampoo, ikke ordentlig balsam. kanskje greit til spesielle tilfeller, eller hvis man har ekstremt medgjørlig og uproblematisk hår. men nå har jeg ikke prøvd 2i1 siden de først kom på markedet i norge for nærmere femten år siden, det er jo mulig de har blitt bedre siden da.
Orthia Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 2-i-1 bruker jeg noen ganger på hyttetur el, for å spare plass i bagasjen. Men det blir, som Ivanka sier, en kompromissløsning. Hvilken shampoo/balsam som er best fra dagligvaren, kommer an på hva slags får du har. Jeg har langt, tykt, rett hår med striper. Bruker Fructis, Finesse og Elseve litt om hverandre. Det virker som håret mitt blir "lei" av en bestemt type etter en stund, så da bytter jeg merke.
Octavia Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 2 i en blir alltid et dårlig kompromiss for meg. Som en fuktighetskrem som virker for kombinasjonshud. For tørr og fet hud samtidig? Ikke søren.
Tusseline Skrevet 20. november 2003 #8 Skrevet 20. november 2003 Er heller ikke særlig begeistret over denne 2 in 1-greia (shampoo, balsam, renseprodukter etc.), det må jeg innrømme. Det blir for meg en supernød-løsning, dersom den melder seg. En kompromissløsning, som sagt. 2 in 1-øyeskygger derimot er riktig så praktisk.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #9 Skrevet 20. november 2003 Som han "Grooming"-fyren i Homsepatruljen sa: (husker ikke alt) Kall meg gammeldags, men jeg vil at shampoo skal være shampoo, og balsam skal være balsam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå