Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble så glad når jeg så at Spotify endelig kunne synkroniseres med ipod. Men når jeg prøvde så skulle det koste 527 kroner å overføre 65 sanger. Syns det var veldig dyrt, men jeg skjønner jo at det ikke er gratis. Men det jeg lurte på er om det er billigere/gratis om man har spotify premium/betalingsversjon?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er gratis når man har Spotify Premium.

Skrevet

Så dersom ein har Spotify Premium (kva kostar dette i månaden?), så kan ein synkronisere alt av songar over på iPoden?

AnonymBruker
Skrevet

Så dersom ein har Spotify Premium (kva kostar dette i månaden?), så kan ein synkronisere alt av songar over på iPoden?

Ja. Dvs. man kan maks ha 3333 sanger på iPoden om gangen

Premium koster 99 kroner i måneden

AnonymBruker
Skrevet

..men ikke hvis man har Unlimited? Det som koster 49 i mnd?

Gjest padawan
Skrevet

jeg stiller meg litt tvilene til at en kan synkronisere Spotify-spillelisten sin til iPod sånn helt uten videre. vanligvis krever jo Spotify at en logger seg på og siden iPod ikke kan knytte seg opp til noe nettverk (med mindre en har iPod touch og sel der er det begrenset med tilknyttning til nettverk) for å verifisere at en har en premium eller unlimited-konto må en kjøpe sangene en skal flytte over og det er nok her de 527 kronene kommer inn i bilde. les mer på denne siden, helt øverst.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det for gitt at det var iPod touch, siden det ikke ble nærmere spesifisert. Siden det er den eneste iPod som er støttet av Spotify.

Men hvis iPod nano, shuffle eller classic så stemmer det at man må kjøpe sangene først.

Gjest padawan
Skrevet

jeg har iPod 6th generation og har mulighet til å overføre filer fra Spotify.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Men det står jo sånn "reklamelink" øverst i spotify-vinudet: "Have an ipod? Have a free downloads on us". ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...