Gå til innhold

Gjennomsiktig kjole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en hvit kjole fra BikBok som jeg syns er utrolig fin, men det er et problem.. Den er så _utrolig_ gjennomsiktig. Noen tips? Jeg kan jo bare gi f og bruke den med g/hotpants under, men det ser jo ganske.. ikke pent ut synes jeg.. :fnise:

Er forresten denne kjolen :

http://bikbok.com/en/collection/Category/Dresses/Istanbuldress1/

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med hudfarget undertøy?

Gjest Thessie!
Skrevet

Den var kjempefin! Du kan jo prøve å bruke en stor hvit singlett? Singletter i bomull er ofte strekkelige. Da får du sikkert akkuratt dekket rumpen, og det skulle jo holde.

Skrevet

Kjøp en lang singlet og bruk hotpants, så går det nok fint! :)

Bruk ihvertfall for all del ikke string... ;)

Skrevet

Ville ikke det mest naturlige være å bruke en underkjole? Det er vel for akkurat sånne ting underkjoler finnes.

• Liker 3
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

skikkelig enig med kanelsnurr

• Liker 1
Skrevet

Underkjole har jeg faktisk ikke tenkt på engang! Det kan jeg prøve og få tak i :) Eller en hvit lang singlet var også veldig smart :) Det har jeg jo her og nå, så da kan jeg bruke kjolen ikveld! :danse:

Tusen takk :)

Skrevet

Jeg hadde samme utfordring, og kjøpte en hvit underkjole. Det er absolutt penest at det du har under ikke synes.

Gjest Blondie65
Skrevet

skikkelig enig med kanelsnurr

Skikkelig enig med Kanelsnurr og Kevlarsjäl.

Skrevet

Jeg ville heller gått for hudfarget undertøy eller underkjole enn singlet og hotpants om det synes gjennom kjolen.

Skrevet

Tråd ryddet for spam

Kosemose, mod

Gjest Tigress
Skrevet

Hudfarga underkjole skulle vere vanskeleg å sjå under, kvit underkjole kan ein sjå gjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...