Rasberry Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Jeg har kjøpt meg en hvit kjole fra BikBok som jeg syns er utrolig fin, men det er et problem.. Den er så _utrolig_ gjennomsiktig. Noen tips? Jeg kan jo bare gi f og bruke den med g/hotpants under, men det ser jo ganske.. ikke pent ut synes jeg.. Er forresten denne kjolen : http://bikbok.com/en/collection/Category/Dresses/Istanbuldress1/
Gjest Thessie! Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Den var kjempefin! Du kan jo prøve å bruke en stor hvit singlett? Singletter i bomull er ofte strekkelige. Da får du sikkert akkuratt dekket rumpen, og det skulle jo holde.
kirstiJ Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 Kjøp en lang singlet og bruk hotpants, så går det nok fint! Bruk ihvertfall for all del ikke string...
kanelsnurr Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 Ville ikke det mest naturlige være å bruke en underkjole? Det er vel for akkurat sånne ting underkjoler finnes. 3
Rasberry Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2011 Underkjole har jeg faktisk ikke tenkt på engang! Det kan jeg prøve og få tak i Eller en hvit lang singlet var også veldig smart Det har jeg jo her og nå, så da kan jeg bruke kjolen ikveld! Tusen takk
-Jessica Rabbit- Skrevet 16. juli 2011 #8 Skrevet 16. juli 2011 Jeg hadde samme utfordring, og kjøpte en hvit underkjole. Det er absolutt penest at det du har under ikke synes.
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juli 2011 #9 Skrevet 16. juli 2011 skikkelig enig med kanelsnurr Skikkelig enig med Kanelsnurr og Kevlarsjäl.
Gjest HLHD Skrevet 20. juli 2011 #10 Skrevet 20. juli 2011 Jeg ville heller gått for hudfarget undertøy eller underkjole enn singlet og hotpants om det synes gjennom kjolen.
Gjest Tigress Skrevet 21. juli 2011 #12 Skrevet 21. juli 2011 Hudfarga underkjole skulle vere vanskeleg å sjå under, kvit underkjole kan ein sjå gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå