Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet "drømmekjolen" i Bryllupsmagasinet. Hadde egentlig tenkt å vente med brudekjolekjøp til etter jul fordi jeg ikke skal gifte meg før i september. I tillegg har jeg en høygravid forlover som skal være med meg å se på den, og butikken det gjelder er et stykke unna.....

Men så begynte jeg å tenke..... når er det man tar inn 2004 kjolene og fjerner man 2003- kjolene da ?, Er det slik at jeg hvis jeg vil sikre meg denne kjolen må jeg gjøre det før jul ??

Er helt grønn når det gjelder dette (og mye annet..) :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte forte meg hvis jeg vil ha en 2003 modell, og det var for en måned siden.

Skrevet

-mens jeg vet om ei jente som akkurat har kjøpt seg splitter ny 2002 kjole i en salong.

Tror det er store forskjeller ute og går.....

Skrevet

Til meg sa de at hvis jeg fallt for en 2003 modell burde jeg kjøpte den. De fikk inn 2004-kolleksjonen i sommer, og de hadde ingen garanti hvilke kjoler som gikk ut av produksjon, og hvilke de ville ha videre i butikken. Så jeg følte de var skeptiske, men det variere jo sinnsykt om kjolen er godt etterspurt eller om det er en kjole som går ut av produksjonen.

Gjest orejteotøi
Skrevet

Det spørs hvilken av 2003-modellene det er det. Det er ikke alle som byttes ut for hver sesong. De fleste kan bestilles selv om 2004-kolleksjonen er kommet.

!!!!Det at de sier at du må forte deg å kjøpe den er BARE for å få deg til å kjøpe hos dem, ikke noe annet!!!!

Skrevet

Jeg har bestilt en 2002 modell, og fikk beskjed om at den kunne de skaffe så lenge jeg bestilte den før jul. Da burde de jo kunne skaffe 2003 modeller på nyåret?

Skrevet

Takk for svar, jeg tror jeg får sjekke med den aktuelle salongen siden det åpenbart er litt forskjellig fra sted til sted.....

Nessi: vi skal forøvrig gifte oss på samme dag :lol:

Skrevet

anna 27 - ja, du har valgt en fin dag :D

Synd det er så lenge igjen før det er vår tur ........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...