Gjest Tipo Skrevet 16. juli 2011 #1 Del Skrevet 16. juli 2011 Krekar er i vinden igjen med dødstrusler og i den anledning kom jeg til å tenke på at det var underlig at han har så stor makt med tanke på at han lar seg løfte av utildekte kvinner på nasjonal tv... men klippet er jo ikke å drive opp, hvor har det blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild-Animal Skrevet 16. juli 2011 #2 Del Skrevet 16. juli 2011 men klippet er jo ikke å drive opp, hvor har det blitt av? Det var vel blasfemisk, vær varsom plakaten og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tipo Skrevet 16. juli 2011 #3 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg synes det er morsomt jeg, og om det er lov å legge ut oppfordring til terror og dødstrusler så må det da være lov å vise en kvinne som løfter frem en mann i rampelyset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 17. juli 2011 #4 Del Skrevet 17. juli 2011 Krekarløft 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #5 Del Skrevet 17. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=L0H_PwpdCYc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tipo Skrevet 17. juli 2011 #6 Del Skrevet 17. juli 2011 Der var det ja. Og denne mannen greier ikke vi bli kvitt? Det er åpenbart at alt vi trenger er å samle en gjeng kvinner som kan veksle på å bære han til grensa og hive han over. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 19. juli 2011 #7 Del Skrevet 19. juli 2011 Hahaha, Mullah-løftet hadde jeg helt glemt. Nå fikk jeg meg en god latter Kudos til Shabana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå