Gå til innhold

Er det noen som rocker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, bare lurer på om det er noen som bruker rockering her?

*Hvorfor? Fungerer det?

*Har du fått resultater?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yep! Den store, tunge, fargerike rokkeringen funker. Måtte slutte fordi jeg fikk en betennelse i ribbeina (har ikke noe med rokkeringen å gjøre). Har lyst å begynne igjen. Det funker virkelig, og er ikke tung trening! :o)

Skrevet

Jeg har fremdeles min store nye rockering stående bak bokhylla mi. Jeg hadde en periode hvor jeg forsøkte hardt å få dette akrobatiske greiene til, men den eneste virkningen og bivirkningen var at jeg begynte å BANNE så jæ***g! - så jeg valgte å sette den bort på ubestemt tid... :sukk:

Skrevet

Haha! Jeg får til å rocke så det er heldigvis ikke ett problem for meg :)

Jeg trener 3 ganger i uken på senter men jeg ønske lette aktiviteter som er enkle og gøyale å gjør hjemme. Sånn at jeg ikke later meg for mye :sjenert:

Og så hører jeg så mye om rockering at jeg føler jeg skal teste ut aktiv en periode for å se om det virker, og viss ikke : All bevegelse er god bevegelse ?! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg, men en venninne. Hun bruker en tung jævel av en rockering (3,5 kg tror jeg?), hver dag. Tok en stund før hun klarte å finne riktig teknikk, men nå greier hun å holde på lenge. Man må bare ikke gi seg ;)

Hun har blitt mye smalere rundt livet, så det har absolutt noe for seg. Og så gjør det visst godt for kondisen også, ifølge henne :)

Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det nei, men har lyst. Har hørt at det skal være veldig effektivt. Men jeg klarer ikke å gjøre det skikkelig.. Men er det lettere siden disse er tyngre enn de gamle typene?

Skrevet

Jeg har den tyngste rockeringen med mange farger fra rockeringer.no. Brukte den mye i en periode, og jeg er sikker på at den funket litt. Følte at jeg hadde bittelitt ekstra rundt sidene som jeg aldri fikk vekk, men som plutselig forsvant når jeg begynte å bruke rockeringen :)

Skrevet

De tyngre er lettere ja :) nå har jeg kjøpt en rockering, så nå skal det rockes litt hver dag i en periode. Jeg trener utenom også. Spennende :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt - og som "reklamen" lovte, så ble jeg full av blåmerker.

Og da mener jeg sånne dype lilla som nesten er svarte fordi jeg kom borti samme sted flere ganger....

De nesten par gangene gjorde det ganske vondt å rocke, men hjalp å ha på genser. Måtte jo stramme magemusklene solid for å få mindre vondt.

Nå har jeg rocket en 6 ganger(20-30 min hver gang), og får ikke blåmerker lengre. Gjør ikke vondt, og jeg kan stå "så lenge jeg vil". Dvs; står 30 min. Men nå trener jeg 3-4 ganger i uken med andre ting, og vil si jeg er medium sterk i midjen fra før.

Jeg har den på 1,7 kg - tenkte at den tyngste ville vært for vond å vende seg til ifht de indre kulene som slår mot midjen.

Anywho; på trening sliter jeg litt med å få trent de nedre magemusklene skikkelig - men igår etter rockingen ble jeg faktisk støl der, og det skjer nesten aldri. Så det er positivt;)

Ellers tror jeg neppe det forbrenner så mye for min del, trener som sagt endel til vanlig og blir overhodet ikke svett at dette her.

Litt småvarm kanskje.

Vet ikke om det vil ha en synlig effekt, men kjenner det tar i musklene - og det er jo så gøy å rocke til gøye låter! Blir i godt humør ihvertfall og får opp treningslysten.

Gjest Høne Pøne
Skrevet

høres gøy ut! kanskje jeg også skal teste.

all bevegelse er god bevegelse ja hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...