Gå til innhold

10 bisarre fetisjer

Anbefalte innlegg

Gjest Jauda
Skrevet

Gerofili? Trodde det het gerontofili.

Så på en film, eller tv-program en gang en som tente på å se en kakkerlakk bli squashet av en dame med stilletthæler. Hadde et eget navn, men det husker jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agalmatofil:

-En person som blir seksuelt opphisset av utstillingsdukker. Noen personer får en nesten ustoppelig trang til å onanere når de ser en naken utstillingsdukke i ett butikkvindu

Ikke det lureste å ha når man går på HM :skratte:

Skrevet

Hi hi. Jeg leste på dette forumet om noen som ble forelsket i trær... :tree:

Synd hvis det er desember og man var forelsket i ei gran som har blitt hogd ned til juletre :tre:

:sjokk:

Men det er kanskje ikke en fetish?

Ellers vet jeg om folk som tenner på å mishandle andre. Og da mener jeg ikke på liksom, men ekte mishandling uten samtykke... :roll:

Skrevet

Synd hvis det er desember og man var forelsket i ei gran som har blitt hogd ned til juletre :tre:

Men det er kanskje ikke en fetish?

Tror det heter dendrofili der personen blir seksuelt opphisset av feks det grønne løvet på trær.. Og jukker på trær i skogen..

Men heller trær enn bæsj og spy, for å si det sånn... :tristbla:

Gjest HunterLady
Skrevet

Tror det heter dendrofili der personen blir seksuelt opphisset av feks det grønne løvet på trær.. Og jukker på trær i skogen..

Men heller trær enn bæsj og spy, for å si det sånn... :tristbla:

Vil tro at det er mer normalt å bli opphisset av menneskelige kroppsvæsker enn av trær. Gad liksom, det er TRÆR!! :gjeiper:

Skrevet

Bare ta en sving over i nekrofilien, så er man All Ok. Lovlig også skulle jeg mene.

AnonymBruker
Skrevet

Typen min har en bizzar fetish... Han blir tent av legg musklene mine... Og jeg lar han.

foreksempel; smöre inn leggene mine i min egen "jeg er våt saft". og vanilie saus og sånt:D

for meg er det litt pirrende å la han holde på ::D

Jeg dör jo ikke av at han slikker legg musklene mine:D

Gjest HunterLady
Skrevet

Noen har fetish for chastity.

"I have an idea- let’s stay in tonight and lock up our genitals. Don’t worry about taking a shit or pissing. It’ll just have to stay backed up until we find the key."

10 fetishes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...