Gå til innhold

Gi meg oppgaver!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter i sofaen og tenker at jeg må komme igang.

Har rent tøy på tørkestativet, skitne kopper og fat i hele leiligheten, blader og bøker flyter, regninger og viktige papirer innimellom reklame, skitne og vaskete ting på kjøkkenbenken, uredd seng, rester etter frokost på sofabordet...

Noen som kan hjelpe meg å strukturere dette? Og vær greie å ikke skriv "rydd og vask", for jeg trenger det i litt mindre oppgaver, en enkel ting av gangen hvis det i det hele tatt skal skje noe.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Rydd på plass det rene tøyet

2. Ta oppvasken

3. Sortere bøker, blader, reklame, regninger og papirer som flyter.

Gjest Nanette
Skrevet

Ta rom for rom. Litt om litt.

1. Kjøkken

2. Bad

3. Stue

4. Soverom

5. Gangen

Skrevet

Jeg ville begynt med kjøkkenet. Sett inn i oppvaskmakinen/ta oppvask, rydd bort rot og tørk over benkeplater. Ta deretter stua, tørk av stuebord, legg alt av papirer i en haug, rydd alt rot. Ta ned av tørkestativet og legg det i skapet. Red opp senga og trekk for gardiner, rydd bort evt. småting som ligger og flyter. Ta så haugen med papirer, gå gjennom og se hva du trenger og kast det du ikke trenger.

AnonymBruker
Skrevet

sett på musikk eller tv'en( ikke et program du må følge med på, men et som er kjekt å ha i bakgrunnen) og rydd i andre rom i hver pause.

Gjest Nanette
Skrevet

sett på musikk eller tv'en( ikke et program du må følge med på, men et som er kjekt å ha i bakgrunnen) og rydd i andre rom i hver pause.

Godt forslag!

Eller, bruk en timer, sett på femten minutter og rydd i de femten minuttene før du tar deg en velfortjent pause før nye femten minutter. Det er utrolig hvor mye man får gjort på femten minutter. Denne ideen er tatt fra Flylady, ganske inspirerende og motiverende greie. :)

Skrevet

Jeg er en APR! (Anonym PauseRydder). Det funker KJEMPEBRA! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...