Gå til innhold

Sosial?Forskjell mellom partnere..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem er mest sosial, deg eller din kjære, og hvis dere er ulike på det området, er det et problem for forholdet?Hvordan har dere eventuelt løst problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære er mye mere sosial en det jeg er!!

Forskjellen er vel at han kan snakke med allt og alle, mens jeg er mer typen som det tar lang tid å komme seg inn på.

Dette er ikke noe problem i det hele tatt!!!

Vi passer helt perfekt sammen! :hjerte: :D

Skrevet

"Min" er mest sosial. Jeg koser meg hjemme mens han raser rundt og besøker sine venner. Og så er jeg med når jeg føler for det... Uten at det blir noen diskusjoner om det.

Skrevet

Hos oss er det han som er mest sosial og har behov for å sosialisere. Tidligere var det egentlig et problem fordi jeg følte at vi fikk altfor lite tid sammen han og jeg, og han ville være på by'n mens jeg ville være hjemme. Nå har det gått seg til litt mer, og jeg tror jeg har fått overført noen av sofagris-vibbene mine til han - HELDIGVIS! :ler:

Men det skal også sies at jeg har blitt mer sosial av meg siden jeg traff han, så vi har vel påvirket hverandre gjensidig da!

Nå er det sjelden temaet er oppe, er stort sett enige om når vi skal være hjemme og når det er aktuelt å sosialisere!

K

Skrevet

Vi er begge to like sosiale - og det er ganske mye! Jeg er kanskje ørlite granne mer enn han - i løpet av en uke er jeg med venner kanskje fire-fem kvelder, mens han er tre-fire. (noen av vennene er også felles, så vi ser hverandre akkurat passe mye)

Vi trives godt med å ha det sånn - begge trives med folk rundt oss. Er kanskje jeg som tar mer initiativ til å invitere folk eller finne på noe med folk - men han er aldri vond å be!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hos oss er det helt klart jeg som er mest sosial :D Jeg er typen som kan snakke med alt og alle mens gubben må lære de å kjenne og gøle seg trykk først

Skrevet
Min kjære er mye mere sosial en det jeg er!!

Forskjellen er vel at han kan snakke med allt og alle, mens jeg er mer typen som det tar lang tid å komme seg inn på.

Dette er ikke noe problem i det hele tatt!!!

Vi passer helt perfekt sammen! :hjerte: :D

Slik er det hos oss også.

Jeg er tilbakeholden og skeptisk av natur,, han er helt motsatt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hos oss er det jeg som er mest sosial. Har vel blitt "roligere" med årene,

men det hender det irriterer meg litt. Derfor blir jeg litt tiltrukket av gutter som er sosiale.. Det minner vel litt om meg selv.. hehe :briller:

Skrevet

Jeg er hypersosial..Selv om det ikke alltid virker sånn tror jeg....

Elsker å farte rundt på besøk, kafe og andre evenementer man treffer folk på.

Jeg har aldri hatt problemer med å snakke med gud og enhvermann. Mens sambo derimot... :(

Sjenert, stille, hjemmekjær, videoelskende sofagris :lol:

Ganske rart at vi henger sammen enda faktisk..hehe..

Men det lager ikke problemer for oss. Vi kompromisser og gjør ting hver for oss i den grad vi klarer det da. ( litt for avhengige av hverandre tiltider menmen..)

Skrevet

Vi er nok ganske like.

Jeg er kanskje en ørliten smule mer sosial, og trenger litt mer kontakt en han. Men vi er begge rolige og litt sjenerte, så vi er stort sett sosiale med gode venner og familie. I år bor vi laaaangt borte fra mine venner, så derfor ser jeg/vi dem ganske sjelden. Og siden vi snart flytter igjen til en annen del av landet, er vi tilbakeholdne med å skaffe oss mange mye venner her.. Så når jeg tenker meg om er vi ikke spesielt sosiale noen av oss for tiden.

Skrevet

Vi er nok ganske like der.

Desverre er vi nok blitt noe mindre sosiale etter at vi fikk lillepia vår. Sliter litt med at tida ikke sterkker til, og at sofaen frister litt for mye etter at hun har lagt seg :wink:

Skrevet
Desverre er vi nok blitt noe mindre sosiale etter at vi fikk lillepia vår. Sliter litt med at tida ikke sterkker til, og at sofaen frister litt for mye etter at hun har lagt seg

:enig:

Skrevet

Det er jeg som er mest sosial - helt klart! Jeg prater med alle i et selskap og koser meg med det - han kan være stille en hel kveld, eller småprate med noen.

Til å begynne med følte jeg et visst ansvar for å dra ham med inn i samtaler når vi var på fest, men skjønte fort at han hygget seg på sin måte og syns det var greit at jeg skravla med alle, mens han valgte å ikke gjøre det.

Vi har omtrent likt behov for å være ute, gå på fest osv, men har ulik innfallsvinkel til det.

Ikke noe problem for oss :wink:

Skrevet

Hos meg og kjærsten er vi ganske like, vi er sosiale mennesker begge to, men med behov for ro og fred innimellom.

Vi kan gå ut å være sammen med venner eller sitte hjemme å være usosial, alt etter humøret og lysten.

Foreløpig så passer det ihvertfall helt fint.

Skrevet

Jeg tror nok det er jeg som er den mest sosiale av oss.

Mannen min kommer ikke hjem før klokken seks om ettermiddagen.

Jeg står som regel opp i halv nitiden. Trener klokken halv ti og bruker resten av dagen til å sose rundt med div. venninner. Lunch, butikker osv. Etter vi har spist middag liker han å slappe av forran tv, noe som kjeder meg.

Derfor bruker jeg kveldene på KG. :ler:

Skrevet

Det er nok min mann som er mest sosial av oss to. Han har den egenskapen (som jeg ønsker jeg hadde), at han har bestandig noe hyggelig og fornuftig å si til absolutt alle han kjenner eller til fremmede. Han har sine sosiale tentakler i mget go`stand, jeg er den som har kjempemasse lurt å si...etter de har gått. Neida, så ille er det ikke, men jeg litt tilbakeholden før jeg viser hva som skjuler seg bak Suppoline :)

Skrevet
Hos oss er det helt klart jeg som er mest sosial :D Jeg er typen som kan snakke med alt og alle mens gubben må lære dem å kjenne og gjøre seg trygg først

Det gjelder også til en viss grad oss. Men når jeg tenker over det handler vel dét mer om å være åpen og utadvendt, ikke at jeg har behov for å ha mange mennesker rundt meg til en hver tid.

Vi trives veldig godt i vårt eget selskap, og i den forstand er vi vel ikke så veldig sosiale noen av oss.

Skrevet

Vi er veldig like på dette området, og det er jeg kjempeglad for!

Begge er veldig glad i å være hjemme og ha rolige kvelder sammen, derfor er det lite farting på oss begge to.

Hadde en av oss vært supersosial, mens den andre ikke tror jeg faktisk det kunne blitt litt vrient...

• 2 uker senere...
Skrevet
Det er nok min mann som er mest sosial av oss to. Han har den egenskapen (som jeg ønsker jeg hadde)' date=' at han har bestandig noe hyggelig og fornuftig å si til absolutt alle han kjenner eller til fremmede. Han har sine sosiale tentakler i mget go`stand, jeg er den som har kjempemasse lurt å si...etter de har gått. Neida, så ille er det ikke, men jeg litt tilbakeholden før jeg viser hva som skjuler seg bak Suppoline :)[/quote']

hehe.. nøyaktig samme her :D

er nok litt misunnelig på han ja.. uff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...