Gå til innhold

Hørt den før?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette har minst hundre andre mennesker spurt om minst hundre ganger tidligere, men denne gangen har det rammet MEG. En godt voksen jente (37), med - akk - lett sviktende bakkekontakt *rødmer*.

Det handler selvfølgelig om "mannen i mitt liv", som ikke er min og som jeg ikke har hjerte til å ta fra noen heller. Såpass fornuftig klarer jeg i hvert fall å tenke.

Men jeg har vært hodestups forgapt i denne karen i flere år, og klarer for mitt bare liv ikke å finne AV-knappen for disse følelsene. Han har ganske enkelt stjålet hjertet mitt...

"Hold avstand, unngå han, ta tiden til hjelp," sier de fleste. Men hva pokker'n skal jeg gjøre når han hele tiden oppsøker meg i ulike sammenhenger? Ikke-romantisk kommunikasjon vel å merke, men dog en påfallende sirkling omkring meg til enhver tid. Og jeg, mitt dumme nek, jeg smelter jo fullstendig.

Hørt den før? Jeg også.

Mine modne og reflekterte venner her inne i KG, hva gjør man?

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

D er naivt å gå rundt omkring i verden og tro man aldri vil bli tiltrukket til andre,selv om man er i ett forhold.Spørsmålet er bare:Hva gjør man m d??Hvis man bare nyter en flørt så synes jeg d er greit.Som oftest er d slik at man vet hva man har,men ikke hva man får"!

Skrevet

Mangler to viktige opplysninger her: Er du selv i et forhold? Og vet denne mannen om dine følelser?

Men ut i fra det jeg vet fra innlegget ditt, så har du to valg:

1. La alt fortsette som før, og lev på de øyeblikkene han oppsøker deg. Godt, men også vondt, fordi du vil aldri komme over ham.

2. Eller fortell ham om følelsene dine og be ham holde seg unna. Det er tøft, for du vil jo egentlig se ham mest mulig. Men det er din eneste mulighet til å glemme ham og finne den neste rette.

For uansett hva du mener akkurat nå, det finnes flere "rette" der ute. Du har blokkert din søken etter andre, pga. denne mannen. Siden du har bestemt deg for at du ikke vil "stjele" ham fra en annen, så må du ta konsekvensen og glemme ham. Enkelt? Nei. Vondt. Vondt Vondt.

Men ikke la livet gå fra deg med å tenke på ham. Kom deg videre! Gå ut og finn en annen skjønn mann! Det finnes mange der ute, men jo eldre du blir, jo mindre har du å velge blant.

Lykke til!

12

• 4 år senere...
Skrevet
Dette har minst hundre andre mennesker spurt om minst hundre ganger tidligere, men denne gangen har det rammet MEG. En godt voksen jente (37), med - akk - lett sviktende bakkekontakt *rødmer*.

Det handler selvfølgelig om "mannen i mitt liv", som ikke er min og som jeg ikke har hjerte til å ta fra noen heller. Såpass fornuftig klarer jeg i hvert fall å tenke.

Men jeg har vært hodestups forgapt i denne karen i flere år, og klarer for mitt bare liv ikke å finne AV-knappen for disse følelsene. Han har ganske enkelt stjålet hjertet mitt...

"Hold avstand, unngå han, ta tiden til  hjelp," sier de fleste. Men hva pokker'n skal jeg gjøre når han hele tiden oppsøker meg i ulike sammenhenger? Ikke-romantisk kommunikasjon vel å merke, men dog en påfallende sirkling omkring meg til enhver tid. Og jeg, mitt dumme nek, jeg smelter jo fullstendig.

Hørt den før? Jeg også.

Mine modne og reflekterte venner her inne i KG, hva gjør man?

:flekke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...