AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Hei! Er det noen her som har erfaringer med Klarna sin kampanje som pågår på bl.a. CDON.no, der man kan kjøpe nå og betale i september? Det jeg lurer på er om det er rente på de kjøpene? Jeg har lest at man får varen nå, og får en faktura i september med samlede kjøp på. Dette skal det ikke være rente på. Men når jeg prøver å finne ut mer så blir jeg alltid videresendt til "Delbetaling" fordi denne kampanjen går under dette selv om det i teori og praksis ikke er snakk om delbetaling på kampanjen, og da får jeg opp at det er så og så mange renter. Blir litt forvirret!
Gjest Emo Fisk Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Når det er "kjøp nå, betal senere" så er det ikke renter på beløpet med mindre du ikke betaler når du skal. Du betaler altså det du kjøper for, samt utsettelsesgebyret som kan variere. Dersom du i høst ikke betaler alt i tide, vil rentene komme, og de er ganske heftige.
Østlandet Skrevet 17. juli 2011 #3 Skrevet 17. juli 2011 Hvorfor ikke betale nå???? Og ikke senere. Det er et spørsmål enklelte må stille seg selv og tenke godt på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå