Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 En motetrend som har vart noen år, sier at det for begge kjønn helst ikke skal være hår på kroppen. Samtidig skal det være hår oppå hodet. Hvis moten skulle tilsi at man skal barbere håret oppå hodet, hadde du da tilpasset deg denne moten? Ser dere idiotiet i nåværende mote når det gjelder kroppshår? Mye hår oppå hodet er da heller ikke særlig delikat?
Gjest gloria Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Jeg tror at grunnen til at vi barberer håret på kroppen er fordi det ser mer rent og pent ut. Skjønner? Jeg synes ikke det er særlig delikat å vandre rundt i et skjørt og en topp på sommerstid, med hår som stikker ut under armer og bein. Om moten hadde sagt at vi skulle barbere av oss alt håret på hodet ville jeg nok avstått fra det. Liker å fikse litt på håret mitt jeg :D Hadde ikke passet å være skallet heller ....
Gjest Fighter Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Jeg tror at grunnen til at vi barberer håret på kroppen er fordi det ser mer rent og pent ut. Litt merkelig, en av funksjonene til hår er jo å holde bakterier unna. Likevel mener folk det er mer hygenisk å barbere seg både her og der.
Gjest care Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Mye hår oppå hodet er da heller ikke særlig delikat? :o Ikke?? :o
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 Jeg tror at grunnen til at vi barberer håret på kroppen er fordi det ser mer rent og pent ut. Skjønner? Det ser vel ikke noe mere rent og pent ut med hår oppå hodet, enn det gjør på kroppen? Hår er da hår, uansett?
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 :o Ikke?? :o Nei, hvorfor skulle det være så mye mer delikat der enn på kroppen?
Gjest gloria Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Litt merkelig, en av funksjonene til hår er jo å holde bakterier unna. Likevel mener folk det er mer hygenisk å barbere seg både her og der. Vi er jo også da litt merkelige
Ursula Skrevet 19. november 2003 #8 Skrevet 19. november 2003 En motetrend som har vart noen år' date=' sier at det for begge kjønn helst ikke skal være hår på kroppen. Samtidig [b']skal det være hår oppå hodet. Hvis moten skulle tilsi at man skal barbere håret oppå hodet, hadde du da tilpasset deg denne moten? Over mitt lik. Ser dere idiotiet i nåværende mote når det gjelder kroppshår? Det får da være opp til enhver hva en foretrekker å gjøre med sitt eget kroppshår, jeg vet hva jeg foretrekker med mitt og det er uavhengig av mote/ikke mote. Mye hår oppå hodet er da heller ikke særlig delikat? Deg om det.
ivanka Skrevet 19. november 2003 #9 Skrevet 19. november 2003 ha ha. se avatarbildet mitt. meg uten hår. men poenget var jo at det ikke var så vanlig, hadde alle gått sånn hadde det ikke vært noe gøy. så jeg hadde vel ikke tilpasset meg hvis alle plutselig ble skinheads heller. kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå