Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

heihei.

nå skal det sies at jeg kun har drukket utblandet.

men snart skal jeg på fest, å da skal vi blande. jeg lurer på om folk har noe som er godt og blande sammen?

jeg elsker saft og vodka, men aner ikke hvor mye jeg skal ta av hvær, for en normal blanding??? kan noen prøve og forklare?

TAKK! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vodka med appelsinjuice..namnamnam! :)

Skrevet

jeg elsker saft og vodka, men aner ikke hvor mye jeg skal ta av hvær, for en normal blanding??? kan noen prøve og forklare?

Kommer jo helt an på i hvilken grad du ønsker å fjerne smaken av alkohol. Prøvd f.eks. med forholdet 1:5 (1 dl vodka og 5 dl saft). Så er det jo bare å prøve seg frem derfra.

AnonymBruker
Skrevet

vil få det til å se ut som jeg tåler mye! :D

hvor mange glass tror dere jeg må drikker for å bli full om jeg tar 3 femtedeler juice og to femtedeler vodka? :D

AnonymBruker
Skrevet

hvor mange % alkohol er det i vodka?

Skrevet

Uff nei, det er for mye vodka, ta en femtedel vodka og fire femtedeler juice..:)

AnonymBruker
Skrevet

OK :D hvor mange glass må jeg drikke før jeg er godt full??

Skrevet

hvor mange % alkohol er det i vodka?

40 %

AnonymBruker
Skrevet

hvor mange glass må jeg drikke før jeg er full?? hvis jeg blander med en femtedel vodka å resten saft/juice?

Skrevet

Hei!

Hvis du vil at folk skal tro at du tåler mye så blander du minimalt med vodka i drinkene dine, rett og slett. Et par millimeter med vodka i glasset, og så kjører du på resten med blandevann (saft). :)

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar alle sammen! :D

men eg prøvar igjen!

hvor mange glass av dette trenger jeg før jeg granatert er i godformen?

Skrevet

Må nesten spørre hvor gammel du er? Hvorfor er målet å bli full å begynne med?

Hvor fort man blir full er avhengig av vekt, dagsform, hva man har spist og så videre. Finnes ikke noe fasitsvar der.

AnonymBruker
Skrevet

er 17 :D mener sånn ca liksom, tåler normalt med alkohol.

Skrevet

Ok, du

Det kommer an på din fysiske størrelse, hvor mye du har drukket før i livet ditt, og hvor store glass du har. Det virker ikke som du har alt for mye erfaring med drikking, så eg tror ikke det skal alt for mye til. Med et blandingsforhold på 1:5 tror eg at du bør komme godt i form etter 4-5 drinker. MEN du kommer ikke til å tro det selv. Når du har drukker 5 drinker er du i godt humør, men føler at du trenger mer. og mer, og mer, og mer, til du er dritings. Så vær for all del forsiktig, og ta det med ro etter 5 drinker. då kommer du i godsonen. :)

Skrevet

Du må nok ikke drikke mere enn fem, da vil du bli et stykk lite sjarmerende jente..:)

AnonymBruker
Skrevet

Må nesten spørre hvor gammel du er? Hvorfor er målet å bli full å begynne med?

Hvor fort man blir full er avhengig av vekt, dagsform, hva man har spist og så videre. Finnes ikke noe fasitsvar der.

Du, ts, må også tenke på at virkningen av alkoholen kommer en stund etter at du har helt innpå drinken.

Hvis man ikke har det i tankene kan man få seg en heller ubehagelig overraskelse.

AnonymBruker
Skrevet

jeg elsker å være full <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...