FantasDick Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Jeg irriterer meg litt over lårene mine nå som sommersesongen har startet for fullt. De er slanke og forholdsvis "faste", men jeg har en tendens til å trampe skikkelig når jeg går så da dirrer de liksom litt - idet jeg tråkker. Også når jeg løper. Håper dere skjønner hva jeg mener.. Er det meningen at de skal være slik eller er det bare å klemme på med mer styrke? Jeg vil jo gjerne beholde formen på de, vil ikke ha type klumpete lår hvor man ser musklene ordentlig (har sett noen av dem). Noen som har råd eller tanker rundt dette? Vil presisere at jeg er veldig fornøyd med kroppen min og synes absolutt ikke at dette er et problem, bare noe jeg irriterer meg så smått over.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Jeg har faktisk sett flere catwalkmodeller med 'dissende' lår, i den grad de kan disse når de har en BMI på 16. Dette er altså jenter med korrekte modellmål, men når man har en litt stampende gange så blir det litt dirring i lårene der og, til tross for at de har særdeles lite fett på kroppen.
Gjesten Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Signerer AB, til og med catwalkmodeller har dissende lår. De eneste jeg har sett med lår som ikke disser i det hele tatt er 1: Sånne med sånne kjempemuskler som du snakker om, og 2: De som er født sånn superslanke og ikke kan legge på seg uansett hvor mye de prøver. De aller, aller fleste har en del dissing i lårene.
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 Jeg tror alle har sånn. Ved mindre de bare skyver bena forover veldig forsiktig når de går eller går som en snegle. Mine lår disser også når jeg går. Bryr meg egentlig ikke, for det er bare jeg som legger merke til det uansett.
Tullepia Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 Jeg irriterer meg litt over lårene mine nå som sommersesongen har startet for fullt. De er slanke og forholdsvis "faste", men jeg har en tendens til å trampe skikkelig når jeg går så da dirrer de liksom litt - idet jeg tråkker. Også når jeg løper. Håper dere skjønner hva jeg mener.. Er det meningen at de skal være slik eller er det bare å klemme på med mer styrke? Jeg vil jo gjerne beholde formen på de, vil ikke ha type klumpete lår hvor man ser musklene ordentlig (har sett noen av dem). Noen som har råd eller tanker rundt dette? Alle lår disser når folk går. Kvinners lår disser nok mer, fordi de har mer fett - uansett hvor slanke og veltrente de måtte være. Når det gjelder trening kan du klemme på alt du klarer med styrke, fordi kvinner ikke bygger muskler på samme måte som menn. Skal du få synlige muskler skal du ha et meget strengt trenings- og kostholdsprogram. Vil presisere at jeg er veldig fornøyd med kroppen min og synes absolutt ikke at dette er et problem, bare noe jeg irriterer meg så smått over. Vel, du er altså helt normal, og det er derfor ingenting å irritere seg over. Fortsett å være stolt!
FantasDick Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2011 (endret) Ja, det er kanskje forholdsvis normalt at de dirrer litt, så da tror jeg bare jeg beholder lårene som de er. Takk, takk! Når det gjelder trening kan du klemme på alt du klarer med styrke, fordi kvinner ikke bygger muskler på samme måte som menn. Skal du få synlige muskler skal du ha et meget strengt trenings- og kostholdsprogram. Nåja, jeg vet at vi ikke bygger på samme måte som menn, men vi har sett veldig mange med godt synlige muskler i både lår andre kroppsdeler uten at det er noe naziopplegg på gang. Vel, du er altså helt normal, og det er derfor ingenting å irritere seg over. Fortsett å være stolt! Thank you - I will! Endret 16. juli 2011 av Zaphireh
Tullepia Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 Nåja, jeg vet at vi ikke bygger på samme måte som menn, men vi har sett veldig mange med godt synlige muskler i både lår andre kroppsdeler uten at det er noe naziopplegg på gang. Det er da ikke noe negativt. Kroppene våre er forskjellige. Noen har anlegg for synlige muskler, andre har anlegg for å bli frodige. Begge deler er vakkert! Vi må lære å akseptere kroppene våre og elske oss selv uansett hvordan utgangspunktet er. Det viktigste vi gjør er å holde oss sunne og sterke ved riktig kosthold og trening. Kjempebra at du er blant dem som er fornøyd med kroppen din Husk å muntre opp andre jenter med annen kroppstype til det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå