AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Begynt på slankekur, er ganske overvektig. ruker xxl i klær, men vil ned til en l. Noen som vet hvor mange kg dette er? Prlvd og søke, men finner ikke noe særlig info. Hadde vært greit og morosomt og vist, med tanke på motivasjon
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Synes å ha hørt at en størrelse er 5kg. Vet ikke helt om det gjelder l+ men.
Gjest Tirkes Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Har også hørt ca 5kg pr str, men er ikke det større hopp fra L til XL enn det er fra feks str 38 til str 40? Tror kanskje det er sånne størrelser som menes, trodde alltid at "L" dekker over to str. I så fall kan man kanskje forvente å måtte gå ned 10 kilo for å klatre fra XXL til XL og deretter 10 til for å nå L? Sorry, er litt clueless her. 1
FrøkenJosefine Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Det er nok nærmere enn 10-20 kilo.. det har litt med kroppen din å gjøre også, hvor du har fettet og om du bygger noe særlig muskler.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men hva har cm (størrelse) med vekt å gjøre? Det er jo ikke slik at 1kg tilsvarer x antall cm. Det er derfor mer naturlig å sammenligne størrelser med cm enn kg. For min del måtte jeg i begynnelsen gå ned ca 1,75 kg pr cm redusert midjemål, men nå reduserer jeg midjemålet med nesten 1 cm pr 0,5 kg. Jeg gikk derfor langsomt ned fra str 42 til str 40 i overkropp, men raskt nedover fra str 40 til str 38 .
Gjest Consensio Skrevet 16. juli 2011 #6 Skrevet 16. juli 2011 Kommer jo an på klærne også. Min mann kjøpte en t-skjorte i Large til meg som var aaaaalt for trang (på Outlet), mens andre i Large kan være for store. Da syns jeg heller man kan bruke målebånd og måle seg ofte under slankekuren.
Gjest Heloise Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 For meg var det ca 20 kg fra 44 og ned til 40. Det er eneste jeg kan sammenlikne med, og kun i bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå