Vaeh Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 It started as a flirt and after came a kiss You asked me to be your girl and I just couldn't resist You had the cutest blue eyes and your personality got me amazed Your smile brightened up my day and made my heart start to blaze A couple of months later I sensed there was something wrong But I was patient and saw where it went as I tried to hold on and be strong One night I recieved an sms that made me cry out loud You didnt want me anymore and in the pain I drowned To move on was really hard for me because I realized I loved you so And once again I fell in love but I did never let you go I was again broken up with but I heard rumours about you I heard from people you missed me and I really missed you too I finally managed to take contact with the boy I've always been crazy about We talked in many hours about our past and after came a goodnight You convinced me to come visit and I was glad I finally said yes The hug you have me when we met was warm, sweet, and the best After an hour with talking we went to a friend of yours We played cod and battlefield this night was only ours That night we sleept together we whispered in the night And after an hour I found out the rumours about you were right ...
FrøkenJosefine Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Det var søtt, enkelt og naivt.. Ga meg ikke så mye, men smilte litt av sluttpoenget..
sjøhest Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Syns det høres mer ut som bare en fortelling om hva som skjedde. Det var ikke så veldig inspirerende eller utfordrende. Virker mer som en personlig historie fra deg. Men hvis du liker det sånn så har du det sånn. 2
Vaeh Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2011 Syns det høres mer ut som bare en fortelling om hva som skjedde. Det var ikke så veldig inspirerende eller utfordrende. Virker mer som en personlig historie fra deg. Men hvis du liker det sånn så har du det sånn. Jeg skrev bare det jeg følte for å skrive, så ble det bare sånn. Liker at dikt skal fortelle noe, men i dette tilfelle så legger jeg omtrent alt fram så leseren slipper å tenke selv, noe som ikke alltid er like bra
Gjest Fable Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Syns det høres mer ut som bare en fortelling om hva som skjedde. Det var ikke så veldig inspirerende eller utfordrende. Virker mer som en personlig historie fra deg. Men hvis du liker det sånn så har du det sånn. Enig med den. Det var skrevet mer som en helt vanlig historie som tilfeldigvis rimte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå