FangeLiv Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Når noen i familien har spysjuke, og har bøtte til det som kommer opp. Hvor tømmer du bøtta, og hvor skyller du den? Jeg tømmer ned i do, spyler med hånddusjen og hiver skyllevannet også i do. Jeg syns det er helt utrolig ekkelt at mannen kaster det i kjøkkenvasken (når det ikke er klumper lenger men bare væske) og skyller bøtta der. Han syns jeg er hysterisk. Er jeg det?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Du er ikke hysterisk og han er litt ekkel..
FantasDick Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Jeg synes det er ekkelt å kaste skyllevannet fra spybøtta i noe annet enn utslagsvask eller dass, så jeg synes ikke du er hysterisk.
Nuttery Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 hysterisk - litt kanskje. men jeg ville heller ikke hatt spy i kjøkkenvasken Men det har faktisk hendt jeg har klart å spy i vasken på badet, og det har gått bra det og, selvom det er sykt kvalmt..
Gjest Harriet Skrevet 16. juli 2011 #6 Skrevet 16. juli 2011 Synes nok du er litt hysterisk, gjort er gjort og det er faktisk ikke så veldig farlig. Jeg er nok på grensen til overhysterisk selv når det gjelder slikt, men sist mannen min hadde omgangssyke så rakk han ikke lenger enn kjøkkenvasken før han spydde første gangen. Og der ble han stående en stund, kan du si Til tross for at slikt er uhyre smittsomt så fikk aldri jeg det. Men jeg synes nok du kan be ham skylle ned i do neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå