AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har kommet til disc 3 av sesong 1 i Dexter serien og jeg er... frelst! Dexter Morgan er mannen i mitt liv. Flere som liker eller mer nøyaktig sagt; ELSKER den serien eller MANNEN? Jeg skulle ønske jeg var som han. Jeg skulle ønske jeg var dama til Dexter, og den eneste dama han klarte å leve med. Haha. Er jeg rar? Ingen følelser involvert. Det er nesten så jeg kjenner meg litt igjen av han hele tiden... tankemåten blant annet. Jeg har aldri vært glad i vennene mine. Aldri følt noe savn eller sorg for dem. Men jeg er ikke så følelsesløs da. Jeg er veldig glad i familien min og ikke minst elsker jeg kjæresten min høyere enn himmelen. Men noen ganger føler jeg meg litt sånn... Dexter-aktig. Det er som om han er en mannlig versjon av meg, bare enda litt mer følelsesløs og fæl. Blodfetisj har ihvetfall ikke jeg! Flere enn meg som blir helt fascinert av denne serien og mannen?
malicious Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Jeg liker serien veldig godt! Selv om den kan være litt grotesk. Gleder meg stort til nye sesongen kommer! Og du: du har MYE å glede deg til i de kommende sesongene. Bare husk at det er en TV-serie ;)
Rosenrød Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Jeg gleder meg også til neste sesong! Noen som vet når den begynner?
Rainbow Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Dexter er jo gjennomført psykopat. Overhodet ingen følelser for andre mennesker, ute av stand til å føle empati og synes sorg er rare greier. Jeg har bare sett noen få episoder, kjøpte sesong 1 fordi jeg hørte den skulle være så bra. Men den er jo...syk! Gale, gale mannen! Og litt sånn frasøtende og ekkel også. Hvordan han tenker og at han egentlig nyter alt det ekle...det er jo disgusting. Er SÅ mange venner av meg som liker den serien, og jeg forstår det ikke. Den var på en måte fascinerende, men mest ekkel!
zuperduper Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Flere enn meg som blir helt fascinert av denne serien og mannen? Jepp, både jeg og mannen og jr. . Vi holder på å se sesong 2 nå, og sliter litt med å holde igjen for ikke å se alle episodene på en gang.
Niennas Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Dexter er jo gjennomført psykopat. Overhodet ingen følelser for andre mennesker, ute av stand til å føle empati og synes sorg er rare greier. Jeg har bare sett noen få episoder, kjøpte sesong 1 fordi jeg hørte den skulle være så bra. Men den er jo...syk! Gale, gale mannen! Og litt sånn frasøtende og ekkel også. Hvordan han tenker og at han egentlig nyter alt det ekle...det er jo disgusting. Er SÅ mange venner av meg som liker den serien, og jeg forstår det ikke. Den var på en måte fascinerende, men mest ekkel! Skal inrømme at jeg slet litt med å like Dexter til å begynne med. Men "he grew on me", og nå liker jeg serien kjempegodt, men ble forbannet over siste episode i sesong fire (har ikke tenkt å spoile ). Er nå halvveis igjennom sesong 5, gleder meg til å se mer^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå