Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale meg en god frisør i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henger meg på her...

Skrevet

Ja!

Etter lang leting og mange mislykkede frisørbesøk i Trondheim har jeg endt opp hos Lisbeth på H2 i Dronningensgate. Hun er utrolig dyktig både med klipp og farge, og kan virkelig anbefales.

Skrevet

Ja!

Etter lang leting og mange mislykkede frisørbesøk i Trondheim har jeg endt opp hos Lisbeth på H2 i Dronningensgate. Hun er utrolig dyktig både med klipp og farge, og kan virkelig anbefales.

Tuuusen takk for svar!!!

Kan være greit med flere i tilfelle hun har ferie :)

Skrevet

Jeg har god erfaring med Adam & Eva på Bakklandet. :)

Skrevet

Jeg har god erfaring med Adam & Eva på Bakklandet. :)

Har du navn på en frisør?

AnonymBruker
Skrevet

Helene hos H2 i Th.Angellsgate. Er enda en flink frisørdame der, men jeg har glemt navnet hennes. :/ hun har blondt halvlangt hår tror jeg,om jeg husker rett. Tror ca alle frisørene der er gode, jeg har aldri gått derfra misfornøyd!

Skrevet

Synes Restyle er bra. Vet ikke hva hun heter som jeg har vært hos, men det er hun som har rødaktig hår :) De gir i tillegg hodebunnsmassasje til å dø for! Har også hørt sykt mye bra om Sans stylistene, men har ikke klart å få time der enda...prøvde i starten av juni - da sa de at de ikke hadde ledig før langt uti juli :P

Skrevet

Helene hos H2 i Th.Angellsgate. Er enda en flink frisørdame der, men jeg har glemt navnet hennes. :/ hun har blondt halvlangt hår tror jeg,om jeg husker rett. Tror ca alle frisørene der er gode, jeg har aldri gått derfra misfornøyd!

Julie (eller julia?) i Th.Angellsgate er helt super

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Karin fra City Frisør på City Syd. Alltid fornøyd når jeg har vært hos henne da jeg bodde i Trheim, flink og veldig behagelig personlighet, samtidig som de er veldig gode priser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...