Mona32 Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Noen som kan anbefale meg en god frisør i Trondheim?
Quijote Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Ja! Etter lang leting og mange mislykkede frisørbesøk i Trondheim har jeg endt opp hos Lisbeth på H2 i Dronningensgate. Hun er utrolig dyktig både med klipp og farge, og kan virkelig anbefales.
Mona32 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2011 Ja! Etter lang leting og mange mislykkede frisørbesøk i Trondheim har jeg endt opp hos Lisbeth på H2 i Dronningensgate. Hun er utrolig dyktig både med klipp og farge, og kan virkelig anbefales. Tuuusen takk for svar!!! Kan være greit med flere i tilfelle hun har ferie
-Englefjes- Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har god erfaring med Adam & Eva på Bakklandet.
Mona32 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har god erfaring med Adam & Eva på Bakklandet. Har du navn på en frisør?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 Helene hos H2 i Th.Angellsgate. Er enda en flink frisørdame der, men jeg har glemt navnet hennes. :/ hun har blondt halvlangt hår tror jeg,om jeg husker rett. Tror ca alle frisørene der er gode, jeg har aldri gått derfra misfornøyd!
pingalu Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 Synes Restyle er bra. Vet ikke hva hun heter som jeg har vært hos, men det er hun som har rødaktig hår De gir i tillegg hodebunnsmassasje til å dø for! Har også hørt sykt mye bra om Sans stylistene, men har ikke klart å få time der enda...prøvde i starten av juni - da sa de at de ikke hadde ledig før langt uti juli
Reiseguri Skrevet 21. juli 2011 #10 Skrevet 21. juli 2011 Helene hos H2 i Th.Angellsgate. Er enda en flink frisørdame der, men jeg har glemt navnet hennes. :/ hun har blondt halvlangt hår tror jeg,om jeg husker rett. Tror ca alle frisørene der er gode, jeg har aldri gått derfra misfornøyd! Julie (eller julia?) i Th.Angellsgate er helt super
2shy Skrevet 21. juli 2011 #11 Skrevet 21. juli 2011 Jeg har veldig god erfaring med Karin fra City Frisør på City Syd. Alltid fornøyd når jeg har vært hos henne da jeg bodde i Trheim, flink og veldig behagelig personlighet, samtidig som de er veldig gode priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå