Gå til innhold

Deres mening- jumpsuit Bikbok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns sånne er pene, men jeg har alltid lurt litt på hvordan man går på do når man går kledd i jumpsuits :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, nja, hadde nok tenkt at her er ei som gjør alt for å vise seg frem.

• Liker 1
Gjest Kathpus
Skrevet

jeg har den selv, men har ikke fått brukt den enda. ;) Haha, godt spørsmål Yme. Tar vel en stund, hehe. :fnise:

Skrevet

Fordi man ser litt bein da, eller?

• Liker 1
Gjest Kathpus
Skrevet

Det virker sikkert sånn, men jeg synes den ser grei ut å bruke på stranden, blant annet. :)

Skrevet

Er ikke så fan av animal print,men hadde ikke tenkt nevnverdig over det om noen hadde på seg en sånn ;)

Skrevet

Jeg syns sånne som har korte bein er finere enn de som har lange bein ihvertfall (jumpsuiten altså, ikke den som har den på)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det var egentlig en av de penere jumpsuitene jeg har sett :)

• Liker 1
Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Jeg synes den er veldig fin, og har også vurdert å kjøpe den selv :)

Edit: skrivefeil

Endret av Thessie!
Skrevet

Har aldri likt det, og kan heller ikke tenke meg å gå i det heller!!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns sånne er pene, men jeg har alltid lurt litt på hvordan man går på do når man går kledd i jumpsuits :gjeiper:

Godt poeng...!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde den på Bik Bok (en annen farge pga utsolgt i leopard). Den var en skuffelse ift på bildet. Veldig stram, pga null strecht i stoffet og ubehagelig å ha på, får helt klaus når klærne ikke "gir etter" når jeg feks strekker opp armene:p Og litt billig, ekkelt stoff.

Men fin på bildet;) Har flere jumpsuits selv, men i andre farger og stoff.

Skrevet

Synes den så veldig kort ut :-O

Skrevet

Veldig fin :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Kjempefin. Elsker jumpsuits og dyreprint.

Yme: Man trekker den bare helt ned, slik at man sitter naken på doskåla. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Har en jumpsuit selv. Man må ta av seg hele greia så man sitter i BH-en :P

Til TS: Syns den var fin jeg :) Kunne gjerne tenkt meg å ha en sånn selv. (Men nå har jeg allerede svidd bort en masse penger på shopping så må nok stå over en stund :< )

Skrevet

fniiiiiis! Jeg er glad for å være gutt. Klærne våre er heldigvis som oftest lagd for å være praktiske.

Skrevet

Jeg syns formen på den var fin til å være jumpsuit, men ææææsj! Leopardprint er så harry!

... *kaste stein i glasshus*

Skrevet

Veldig fin jumpsuit, men til dels upraktis som noen andre her antyder :) Likevel helt super for lette sommerdager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...