Eple:) Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Hei. Jeg har flyttet ut og har nå bodd i en hybel i 3-4 måneder. Den er delvis møblert(nesten helt, det eneste som er mitt og sambo sitt er seng og kommode som står på en sovehems). Jeg begynner å bli litt lei av at det ser likt ut hele tiden og kunne trengt en oppfriskning. Kunne godt tenkt meg ny maling og slikt, men må bare bruke det vi har siden vi leier. Det jeg lurer på da er om det er noen som har tips til ting man kan gjøre for å friske opp uten at det koster for mye eller krever maling etc. Kan muligens henge opp noe bilder, tips til dette og?
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Å ommøblere gir jo oppfriskning ink. bilder som du sier. Blir fort noe nytt ut av det.
Eple:) Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2011 Å ommøblere gir jo oppfriskning ink. bilder som du sier. Blir fort noe nytt ut av det. Veldig sant det, men er bare på 35 kvm. som også er veldig sammenklemt så er ikke store mulighetene for å gjøre om på møblering. Skulle ønske det var det for da hadde jeg gjort det med en gang! Vet du om noen steder der det finnes bilder som ikke koster allverden, som også ser litt ålreite ut?
redchilli Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Europris og ikea har rimelige bilder som også er fine
Eple:) Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2011 Europris og ikea har rimelige bilder som også er fine Takk for svar! Har faktisk ikke tenkt på Europris før så dit skal jeg definitivt dra! :D
Gjest Spinell Skrevet 15. juli 2011 #6 Skrevet 15. juli 2011 Nye gardiner, noen pynteputer, et pledd, duker etc kan også gjøre underverker. Ferdigsydde gardinlengder får du kjøpt for en billig penge hos Kid, Princess, Europris (!) og mange andre steder. Særlig når det er salg, og det er det jo stadig vekk
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #7 Skrevet 15. juli 2011 Ja som Spinell sier, frisk opp med nye puter, gardiner, duker og tepper. Og ikke minst; En vakker blomster eller to. Jeg personlig elsker orkideer
CalidumCor Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 Hva med wallstickers? Er så mange fine, både store og små, og de er jo lett og fjerne når dere ska flytte, evt blir lei de
Eple:) Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2011 Hva med wallstickers? Er så mange fine, både store og små, og de er jo lett og fjerne når dere ska flytte, evt blir lei de Det var en god idé! Har sett mange fine på IKEA og det er mange på en hobbybutikk i nærheten!
Momseguri Skrevet 21. juli 2011 #10 Skrevet 21. juli 2011 Jeg bruker sånn der blått klister (tack it tror jeg det heter?) til å henge opp bilder Finner ofte fine bilder i blader, henger opp personlige bilder, plakater osv. Kalendre har dessuten ofte veldig fine bilder, og det er jo billig å kjøpe dem nå Det er ihvertfall veldig greit siden det ikke lager merker i veggen, og det er lett å bytte ut bildene hvis du vil det
Eple:) Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #11 Skrevet 21. juli 2011 Jeg bruker sånn der blått klister (tack it tror jeg det heter?) til å henge opp bilder Finner ofte fine bilder i blader, henger opp personlige bilder, plakater osv. Kalendre har dessuten ofte veldig fine bilder, og det er jo billig å kjøpe dem nå Det er ihvertfall veldig greit siden det ikke lager merker i veggen, og det er lett å bytte ut bildene hvis du vil det Har brukt tack it før, men tenkte jo ikke på at jeg kunne bruke det til det! Tror det blir masse shopping på meg ved neste lønning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå