AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Jeg spiller fotball, så det er helt sikkert derfor jeg får klumpete muskler bak leggen. Dette syns spesielt når jeg går med høye hæler. Noen tips til hvordan man kan "rette ut" leggen?
Gjest Thefainter Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Kan du ta et bilde av det? Det er ikke åreknuter da?
Tullepia Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Jeg spiller fotball, så det er helt sikkert derfor jeg får klumpete muskler bak leggen. Dette syns spesielt når jeg går med høye hæler. Noen tips til hvordan man kan "rette ut" leggen? Hva vil det si at musklene er "klumpete"? Mener du at de blir synlige, eller mener du at det danner seg knuter og kuler på musklene? Synlige muskler er bare pent. Knuter og kuler er sannsynligvis blodårer, ikke muskler. Sjekk med legen om du er usikker eller er veldig plaget.
Tullepia Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Jeg mener synlige muskler. Haha Synlige muskler må du bare leve med, det får alle som holder seg i aktivitet. Mange ville gitt høyrearmen for slike flotte bein! Vær stolt, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå