Gå til innhold

Undertøy til en rimelig pris

Anbefalte innlegg

Gjest Kathpus
Skrevet

Er nå veldig lei mine gamle, kjedelige undertøy. Tenkte nå å prøve undertøy med farger, altså med litt ekstra pynt.

Har dere noen forslag til hvor man får kjøpt dette så billig som mulig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M, Lindex og Cubus kanskje? :)

Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg har funnet en del på Kappahl. Morsomme farger/mønster, litt blonder og små, søte sløyfer. Samboeren er superfascinert. :fnise:

Skrevet

Jeg handler så og si alt mitt undertøy på H&M, er kjempefornøyd!! De har masse fint:)

Gjest Kathpus
Skrevet

Stilig. Får vel ta meg en tur innom disse butikkene. Vil at typen min skal reagere på samme måte, som samboeren din. ;)

Skrevet

New Yorker

Skrevet

Har merket at undertøystr. er litt forskjellige fra butikk til butikk, så handler nesten alltid undertøy på de samme butikkene for da kan jeg kjøpe uten å prøve! Går mest i H&M og Lindex, synes de har det beste utvalget og det fineste undertøyet. Cubus liker jeg også godt, men synes ikke de har like bra utvalg :)

Skrevet

Handler alt mitt undertøy på H&M! Syns de har mye fint. :)

Skrevet

Jeg handler på cubus hvis jeg skal ha billigere undertøy, men det er fordi de selger bher med liten omkrets og stor cup. Synes de har mange fine bher der med blondedetaljer og småpynt. Skal man ha skikkelig "sexy" undertøy til kjæresten så hadde ihvertfall LaSenza mye rart.

Gjest Kathpus
Skrevet

change

Der er det IHVERTFALL ikke billig. :fnise:

Gjest Kathpus
Skrevet (endret)

.

Endret av Kathpus
Skrevet

Jeg tror sånn ca 90% av undertøyet mitt er fra H&M :fnise:

Skrevet

Jeg hadde ventet med å fly til H&M og gått på salg på en skikkelig undertøysbutikk. Tror ikke jeg har en BH i skapet som jeg har betalt mer 300kr for, men en del av dem har kostet MYE mer. Det som også kan være en ide er å prøve et par undertøysmerker, merk deg størrelsen du bruker og gå på nettet (figleaves.com f.eks) og kjøp der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...