Gjest SelvesteTerese Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Hei! Jeg ser ofte når jeg prøver å se på andres profiler, at de har en fullstendig låst profil, kun bilde vises, og det står noe med at "Denne personen deler kun noe av sin profil med andre" eller noe i den duren der. Slik vil jeg også ha det! Jeg har prøvd og prøvd, og har stilt inn alt på "kun venner" og "kun meg" av det jeg deler av andre, på privacy settings, men alikevel når jeg forhåndsviser, kan folk som ikke er min venn se det jeg "liker" av band, bøker, serier og filmer, irriterende!! er det noe jeg har oversett? Ikke at det er så big deal at folk kan se hva jeg liker sånn sett, men jeg liker å bruke FB mest mulig privat litt kronglete forklart dette, håper noen forstår
Gjest Leonidene Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Brukerkonto, personvern og deretter se på "kontakt på Facebook" - vis innstillinger. Heilt nederst trur eg det var...
Rocky Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Gå inn på personverninnstillinger, og så videre inn på "vis innstillinger" under "kontakt på facebook". Der kan du regulere dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå