missfidget Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Som vanlig jeg er alltid etter jakt på spesielt sko...Så fant jeg disse: http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=559 Som regel vil jeg ikke bruker så mye penger på et par sko untatt hvis de er praktisk nok å bruke regelmessige. Jeg kan tenke meg selv at de skulle passe det meste, synes dere ikke? Eller hva? Takk på forhand for svar!
blå Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Det er nok ikke sånne sko jeg ville kjøpt meg, men det har jo ikke mye med saken å gjøre. Det er flott når man finner seg sko som passer til alt. Men det vikstigste er jo at du liker dem.
Barbie Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 De ble nok litt for "nusslige" for meg. Sikkert fine til barn under 10 år.
missfidget Skrevet 19. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2003 De ble nok litt for "nusslige" for meg. Sikkert fine til barn under 10 år. Ja ja, men sånn er min stil....Litt tøysete og sånn. Dessuten er jeg veldig glad i valper og søte nyfødte katter og....
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 kødder du? de matcher i alle fall rommet laget i "forandring fryder" i går..
Gjest gloria Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 Jeg likte skoene! :blunke: Men bare kjøp dem om du virkelig tror du kommer til å bruke dem. Har selv hvert ut for å kjøpt litt av hvert for en alt for stiv pris, for så og angre meg i hjel .
Gjest Étoile Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Jeg synes de var søte jeg! Kanskje fordi jeg har sko som ligner . Brukte mine kjempemasse i sommer, kule til skjørt, jeans etc. her er mine, men mine er lyserosa og lysegrønne (har to par... :oops:) Men du får kanskje ikke brukt dem så mye nå om vinteren da...
Gjest care Skrevet 19. november 2003 #8 Skrevet 19. november 2003 Ikke min stil...men artig at du tør gå i slike, det står det respekt av :blunke:
Gjest gloria Skrevet 19. november 2003 #9 Skrevet 19. november 2003 Ètoile: Digga de skoene der! Kan jeg få låne dem en gang tror du
Gjest Étoile Skrevet 19. november 2003 #10 Skrevet 19. november 2003 Ètoile: Digga de skoene der! Kan jeg få låne dem en gang tror du Hihi, klart du kan! Men jeg har store labber altså...
Gjest gloria Skrevet 19. november 2003 #11 Skrevet 19. november 2003 Er str. 38/39 i sko. Kan jo alltids putte en skosåle i Neida, du skal få ha skoa for deg selv. Skal ut på skojakt og se om jeg finner noen lignende.
missfidget Skrevet 19. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2003 Råkule sko' date=' har sett på dem selv.[/quote'] Vet ikke hva det er men hver gang jeg leser Tuji sin signaturen jeg ler meg til tårene.... Men takk for innlegget. Alltid fint å hører fra en som har så på skoene i virkelighet, liksom...
chimp Skrevet 19. november 2003 #15 Skrevet 19. november 2003 Hmmm.....nei, altfor søte for meg.......siden du spør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå