Gjest SmurfeLurfen Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Hei! Ble akkurat oppringt om å komme og underholde i et bryllup i kveld! Skal inn og danse med brudeparet. Jeg og et par stykker til. Noen som har forslag til kostyme? Må kle oss ut sånn at vi ikke blir gjenkjennelige. Går det an med en bjørnedrakt f.eks.? Skal prøve å få tak i det. eller bruke masker? Og hva skal man ha på resten av drakten uten å bli gjenkjent? HASTER
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Jeg hadde anbefalt en kudrakt med jur. Det hadde vært stilig med en maske til.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Jeg hadde anbefalt en kudrakt med jur. Det hadde vært stilig med en maske til. Det hadde vært stilig! Men vet ikke om det er noen i nærområdet som har det Vi skal komme inn midt i dansen og danse med brudeparet. Noen som har forslag til hvordan vi skal utføre den dansen?
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Det hadde vært stilig! Men vet ikke om det er noen i nærområdet som har det Vi skal komme inn midt i dansen og danse med brudeparet. Noen som har forslag til hvordan vi skal utføre den dansen? Hadde vært moro, ja. Vel, om du evt. blir en ku, så kan du kanskje ta Stratos-dansen. Hehe. Som en bjørn ville jeg kanskje ha danset som Kung Fu Panda.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Hadde vært moro, ja. Vel, om du evt. blir en ku, så kan du kanskje ta Stratos-dansen. Hehe. Som en bjørn ville jeg kanskje ha danset som Kung Fu Panda. *søker på youtube etter kung fu panda* Takk for tipset
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 15. juli 2011 #7 Skrevet 15. juli 2011 Håper du finner noe, og lykke til. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå