Gå til innhold

Så kjekk fyr på parkeringsplass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Passerte en kjekk fyr i skinnjakke på en parkeringsplass i dag. Øyekontakt i 1 sekund. Jeg satte meg i bilen og så hvilken bil han gikk inn i. Noterte meg bilnummeret og kjørte hjem.

Sendte sms med regnr til 2282 og fikk navnet på fyren. Fant han på Facebook, hvor man kun kan se ett profilbilde, vennelisten og at han er singel.

Så lett kan man altså finne ut om folk (om de er på FB og har oppgitt sivilstatus selvfølgelig).

Jeg føler meg litt stalker her, og har vel egentlig ikke tenkt å gjøre noe med denne "informasjonen" om fyren, men nå vet jeg altså at jeg kunne hatt muligheten til å ta kontakt :gjeiper:

Enn om noen kunne gjort sånn med meg! :sukk:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, utrolig hva man finner ut..

Men må si at du er ikke aleine om å være en stalker. Jeg er ganske ekstrem når det gjelder stalking, desverre :( Var en fyr jeg møtte, og jeg hadde ikke før fått navnet hans før jeg fant ut hvem familien hans var, hva foreldra jobbet med, hvor mange søsken han hadde og hva han likte og se på tv.

Så er ikke bare du som er en stalker. Men er litt scary at det er så enkelt å finne ut omtrent hele livshistoria til en person ved å kun ha navnet. (Eller i ditt tilfelle reg. nr)

Gjest Fable
Skrevet

Kanskje noen HAR gjort det med deg, men som du, stoppet før de tok kontakt =D

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noen HAR gjort det med deg, men som du, stoppet før de tok kontakt =D

Damned..... :glare:

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt, da? ;)

"Hei, jeg så deg på parkeringsplassn på xxxxx i dag, og så så jeg hvilken bil du gikk inn i, jeg noterte meg ned registreringsnummeret og sendte det til 2282, så da fant jeg navnet ditt, fant deg på FB etc etc etc"

YEAH RIGHT! :skratte:

• Liker 3
Gjest Cosette
Skrevet

"Hei, jeg så deg på parkeringsplassn på xxxxx i dag, og så så jeg hvilken bil du gikk inn i, jeg noterte meg ned registreringsnummeret og sendte det til 2282, så da fant jeg navnet ditt, fant deg på FB etc etc etc"

Tja.. Enkelte menn kunne nok lett blitt sjarmert av den ;)

Jeg tror han hadde blitt sjokkert over hvor aktivt pågående du som kvinne var, men ikke nødvendigvis negativt sjokkert.

Jeg tror kvinner er mer tilbøyelige til å tenke "stalker!" hvis noe slikt hadde skjedd dem.

Gjest Tirkes
Skrevet

Og dette mine damer og herrer, er introen til tidenes forlover-tale. :gjeiper:

Er jo en smule overilt kanskje, men vi er jo alle født nysgjerrige. Kanskje bruke stalkerinfoen din til å møte han på et litt mindre stalkeråpenbart sted?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAhAHAAAHAHA! NEeei! Så artig

Sitter rett å slett og skrattler for meg selv, naboen må lure på om jeg er sprø her. Men dette er i grunn bare dritkult, selv så er jeg på vei til å slå opp med dama nettopp fordi hun aldri kunne ha funnet på noe sånt som dette! Kjeder meg rett å slett

Du har ham på facebook, gjør det enkelt og send ham en friend-invite med linja "Hei, er du singel?" så kjenner han deg kansje igjen fra parkeringsplassen. Om det er noe gutter virkelig vil ha, så er det ei dame som faktisk er litt sprø av og til i stedet for ei som bare kjeder oss til døde.

Go for it!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAhAHAAAHAHA! NEeei! Så artig

Sitter rett å slett og skrattler for meg selv, naboen må lure på om jeg er sprø her. Men dette er i grunn bare dritkult, selv så er jeg på vei til å slå opp med dama nettopp fordi hun aldri kunne ha funnet på noe sånt som dette! Kjeder meg rett å slett

Du har ham på facebook, gjør det enkelt og send ham en friend-invite med linja "Hei, er du singel?" så kjenner han deg kansje igjen fra parkeringsplassen. Om det er noe gutter virkelig vil ha, så er det ei dame som faktisk er litt sprø av og til i stedet for ei som bare kjeder oss til døde.

Go for it!

Det er ikke sikkert jeg heller akkurat er så spennende å være kjæreste med heller da.... (som du mener om dama di?) Men jeg er ikke noe redd for å f.eks gjøre noe sånt (ta kontakt med fremmede via nett), og takler avvisning også. Men problemet er hvordan man skal ordlegge seg/fremstå for ikke å virke helt desperat eller som jeg nevnte i innelgget her; stalker-aktig.. For det er jeg virkelig ikke. Tror bare jeg har en litt finurlig måte å finne ut info om folk på :)

Anyway, angående å ta kontakt eller ikke, tror jeg ikke det egentlig er aktuelt, da jeg ikke akkurat er på leting etter type, og at det lett kan virke sånn om jeg tar kontakt.. Jeg kunne GJERNE blitt kjent med folk, gutter som jenter, siden jeg er nyinnflyttet og ikke kjenner ei sjel på dette stedet, men jeg tror sånne tilnærminger fort kan oppfattes som sjekking :gjeiper:

Skrevet

Ansatte i helsevesenet og politiet søker opp og sjekker enda mer på sine venner, naboer og bekjentskaper. Spennende

Skrevet

Gjer det! Så spennande!

AnonymBruker
Skrevet

Ansatte i helsevesenet og politiet søker opp og sjekker enda mer på sine venner, naboer og bekjentskaper. Spennende

?

Skrevet

Jeg sier bare en ting: Ikke gjør det!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier bare en ting: Ikke gjør det!!

Av nysgjerrighet; hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert jeg heller akkurat er så spennende å være kjæreste med heller da.... (som du mener om dama di?) Men jeg er ikke noe redd for å f.eks gjøre noe sånt (ta kontakt med fremmede via nett), og takler avvisning også. Men problemet er hvordan man skal ordlegge seg/fremstå for ikke å virke helt desperat eller som jeg nevnte i innelgget her; stalker-aktig.. For det er jeg virkelig ikke. Tror bare jeg har en litt finurlig måte å finne ut info om folk på :)

Anyway, angående å ta kontakt eller ikke, tror jeg ikke det egentlig er aktuelt, da jeg ikke akkurat er på leting etter type, og at det lett kan virke sånn om jeg tar kontakt.. Jeg kunne GJERNE blitt kjent med folk, gutter som jenter, siden jeg er nyinnflyttet og ikke kjenner ei sjel på dette stedet, men jeg tror sånne tilnærminger fort kan oppfattes som sjekking :gjeiper:

Nei herregud, hvis du faktisk har tenkt å sitte på sidelinjen som en idiot så er du sånn ca like kjedelig som dama ja. Men du trenger ikke bekymre deg for det, han skrev sikkert og ned registreringsnummeret på bilen din og. Så hvis ikke du tar kontakt så gjør han det

Og folk lurer på hva det er jeg hater med kvinner? Dårlig selvtilitt, ubestemthet, mangel på initiativ? Du syntes fyren var kjekk! Du HAR lyst til å ta kontakt, lyst på forhold? Bare lyst på en deilig mandig mann? Pulevenn, ONS, date? Venn? (Neh, da hadde du ikke brydd deg SÅ mye om skinnjakka og øyekontakten).

Hvis problemet er at du ikke vil ha ett forhold, definer forholdet fra starten. Si i fra, ikke si "Kansje forhold på sikt" si "Er ikke ute etter forhold på lang tid, men du var jo så kjekk!"..

Tafatt

Skrevet (endret)

Tulling.

Jeg jobber i helsevesenet, og gjør ikke slikt. Ingen av mine kolleger heller. Vet du hvorfor?

Hvis jeg slår opp informasjon om en pasient jeg ikke har noe med å gjøre, så er det ganske strenge konsekvenser hvis jeg ikke kan gi en god begrundelse for hvorfor jeg søkte opp den informasjonen. Man kan faktisk bli oppsagt for sånt. all bruk av pasientdatabaser logges, og det er folk som følger med på urettmessig bruk.

Så litt mindre paranoia og konspirasjonsangst ville nok kledd deg, og gitt deg en bedre hverdag.

Edit: Forøvrig har jeg heller ingen interesse av å søke opp slik informasjon. Det er rett og slett uetisk.

Endret av Giacomo_P
AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud, hvis du faktisk har tenkt å sitte på sidelinjen som en idiot så er du sånn ca like kjedelig som dama ja. Men du trenger ikke bekymre deg for det, han skrev sikkert og ned registreringsnummeret på bilen din og. Så hvis ikke du tar kontakt så gjør han det

Og folk lurer på hva det er jeg hater med kvinner? Dårlig selvtilitt, ubestemthet, mangel på initiativ? Du syntes fyren var kjekk! Du HAR lyst til å ta kontakt, lyst på forhold? Bare lyst på en deilig mandig mann? Pulevenn, ONS, date? Venn? (Neh, da hadde du ikke brydd deg SÅ mye om skinnjakka og øyekontakten).

Hvis problemet er at du ikke vil ha ett forhold, definer forholdet fra starten. Si i fra, ikke si "Kansje forhold på sikt" si "Er ikke ute etter forhold på lang tid, men du var jo så kjekk!"..

Tafatt

Huff da.... Jeg merker bitterhet...

here's the deal;

Det er ikke OFTE jeg passerer menn jeg syns er kjekke og som ser ålreite ut (man kan av og til se på en person om han er ordentlig eller ikke). Derfor la jeg merke til han. På en positiv måte. Siden jeg så bilen han gikk inni akkurat idet jeg satte meg inn i min egen, la jeg merke til registreringsnummeret. Dette har jeg aldri gjort før, så dette følte jeg kanskje var litt spesielt (å se en fyr som ser kjekk og ålreit ut, og prøve å finne ut hvem er).

Når jeg sier jeg ikke akkurat er p åleting etter en fyr, så mener jeg at jeg ikke vil ha pulevenn, ONS, kjæreste eller en å date. Jeg vil ikke involvere meg i noen per dags dato. Helt garantert sikkert seinere, men ikke akkurat nå. Og det har jeg mine personlige grunner for. Så om noen hadde vist interesse for meg, hadde jeg nok ville sagt det rett ut at jeg ikke er på leting etter noen akkurat nå, og hadde prøvd mitt beste for ikke å gi denne personen falske forhåpninger. Men nå har ikke dette vært en problemstilling, så akkurat det tenker jeg ikke så mye på.

Jeg syns det er synd hvis du virkelig mener at du hater kvinner. Det er som å si at man hater film. Alle filmer er forskjellige og med ulikt innhold. Kanskje du burde tenke mer på mennesker og ikke kjønn? Alle kvinner er ikke likens. Kanskje du har vært ekstra uheldig med kvinnene i ditt liv?

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt ganske redd hvis jeg hadde fått en sånn melding.... Tenkt f. eks. at denne damen har vel rømt fra psykiatrien, eller noe sånt?

Forøvrig kan vel en kjekkas ha lånt bil av sin svette charmerende venn Stutt-tjukken, så meldingen kan jo fort gå til feil person (selv om akkurat denne blev bekreftet av en FB-profil). Da kan jo responsen bli riktig festlig når han har invitert deg hjem, og tatt på seg den minst skitne trusa....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt ganske redd hvis jeg hadde fått en sånn melding.... Tenkt f. eks. at denne damen har vel rømt fra psykiatrien, eller noe sånt?

Riktig! Det er nettopp derfor jeg ikke kan skrive det, da måtte det blitt innbakt på en veldig humoristisk måte som indikerte en stalker-tendens på ca 0 :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...