Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 Har dere noen tips?? Fra kjøper man til 90-år gamle damer som har alt og føler de ikke trenger noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Fotpleieprodukter fra scholl - hvis de har såpass helse at de kan bøye seg da. Kremer med lavendel (erfaring tillsier at eldre damer elsker lukten av lavendel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 19. november 2003 #3 Del Skrevet 19. november 2003 Mange eldre damer er glad i et like glass likør, så evt. en likør flaske. Eller en liten kurv med litt godis og en liten blomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. november 2003 #4 Del Skrevet 19. november 2003 Likør, evt. sherry / portvin, tenkte jeg også på. Eller hva med en lydbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. november 2003 #5 Del Skrevet 19. november 2003 Kvalitetskaffe! Et varmt sjal...? Kalender med store tall på Er øynene bra, kanskje et abonement på et ukeblad? Skrapelodd (klassisk?)musikk Selv skal jeg gi hjemmelaget likør til mormor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #6 Del Skrevet 19. november 2003 Lydbok var et veldig bra forslag. Ellers slenger jeg gjerne med litt sjokolade..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. november 2003 #7 Del Skrevet 19. november 2003 gavekort på frisørbesøk.. Like flott hvert år! (Har ei tante som ikke steller sitt eget hår) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2003 #8 Del Skrevet 19. november 2003 Stearinlys, servietter og kaffe. + løfte om et kaffebesøk. Alltid populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. november 2003 #9 Del Skrevet 19. november 2003 Gavekort på fotpleie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 19. november 2003 #10 Del Skrevet 19. november 2003 Til min mormor som også nærmer seg 90 år er kryssord alltid en suksess...eller gavekort på fotpleie - og selvfølgelig en flaske Dooleys...(eller det går greit med Baileys også, altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 19. november 2003 #11 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg sliter alltid med å finne en koselig presang til bestemor og grandtante. Noen forslag: Blomster. Konfekt. Vin/likør. Innrammet bilde av barnebarn/oldebarn. Skjerf/sjal/hansker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 19. november 2003 #12 Del Skrevet 19. november 2003 Helst bør man følge godt med hele året, og ved den minste hentydning til positivitet mot et produkt - juhu! Hvis jeg blir 90 så ønsker jeg meg kampferdrops eller Kongen av Danmark eller kremtopper, noen gode kjeks i en pen boks og litt likør. Jeg liker ikke likør nå, men på mine eldre dager skal jeg bli mer dannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 20. november 2003 #13 Del Skrevet 20. november 2003 Blomster og vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 20. november 2003 #14 Del Skrevet 20. november 2003 Hva når de ikke drikker alkohol, ikke spiser sjokolade (minimalt i alle fall), lydbøker ikke var noen suksess, og de ellers har alt, inkludert bilder av oss (barnebarn) (vi har ikke barn ennå...)? Hun får 3-4 blomstrer hvert år også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. november 2003 #15 Del Skrevet 20. november 2003 Plutselig kom jeg på; Mormor sa jo at hun ønsket seg et CD-stativ/noe til å oppbevare CD'er i. Skal kjøpe det til henne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. november 2003 #16 Del Skrevet 20. november 2003 Hva når de ikke drikker alkohol, ikke spiser sjokolade (minimalt i alle fall), lydbøker ikke var noen suksess, og de ellers har alt, inkludert bilder av oss (barnebarn) (vi har ikke barn ennå...)? Hun får 3-4 blomstrer hvert år også... Da synes jeg du skulle kjøpe kaffe. Tidligere år har jeg vært innom et kaffebrenneri og kjøpt forskjellige sorter kaffe til mormor'en min som julepresang. Det ble hun alltid glad for. Har ikke møtt en eneste bestemor el. bestefar som ikke liker kaffe! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. november 2003 #17 Del Skrevet 21. november 2003 eller gavekort hos friør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. november 2003 #18 Del Skrevet 21. november 2003 Lydbok var et veldig bra forslag. Ellers slenger jeg gjerne med litt sjokolade..... Ja, min farmor bare elsker sjokolade.. Det blir nok en del av gaven hennes i år ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 21. november 2003 #19 Del Skrevet 21. november 2003 Hva med en liten kurv med alt hun liker? Du har vel kjent henne så lenge at du vet hva hun setter pris på? Sist jul jøpte jeg en kurv til min bestemor med alle sortene sjokolade som hun liker, de kjeksene hun liker, kaffe som var brent slik som hun foretrekker, de dropsene hun alltid spiser på, den teen hun drikker om kvelden...ja, til og med en slik Sloggitruse som hun synes er best Bruk det du har av kunnskap om damen, hun må da like et eller annet, og det kan jo like gjerne være hverdagsprodukter som hun pleier å kjøpe selv. Pakk det hele pent inn, og violà! En bestemorspresang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 21. november 2003 #20 Del Skrevet 21. november 2003 Leselampe med godt lys... Fotmassasjebad - heter det det?.... Slumreteppe av god ull.... Skinntøfler... Pulsvanter... Ullundertøy... + alt som er nevnt før av nam-nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå