Gå til innhold

Nettflørt, alltid lureri?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en usikker person som syntes ting er "litt for godt til å være sant" nå. Så må nesten spørre her. Syntes det er litt rart at han i det hele tatt snakker til meg. Jeg har aldri vært sammen med noen før, fordi jeg har ganske dårlig selvtillit og alt det deer.

Jeg har blitt kjent med en over nettet, og vi har snakket endel sammen i det siste. Han sender ofte meldinger og sånt. Veldig koselig det. Han virker igrunn ganske interessert. Sendte meld i dag på morgenen og utover dagen. Det var også han som ga meg nummeret sitt, og ba meg om å sende han sms. Vi skal også kanskje møtes etterhvert. Men jeg er litt usikker på om de fleste blir lurt når man blir kjent med folk over nettet?

Han virker som sagt for godt til å være sann, men det er jo muligens bare et pluss for meg.. Men det som er så irriterende er at om jeg begynner å åpne øynene for noen så har jeg lett for å bli litt "masete" på en måte. Altså, maser ikke som i å sende sms annen hvert minutt og sånn. Men kanskje gi han mer oppmerksomhet en normalt, da. Hvor går egentlig grensa på masete? og skal jeg fortsette uansett om jeg ennå ikke har møtt han? Og hvordan merker man at han evt. kun er ute etter en ting?

Litt skremmende men, hehe. :P

Bare en rar tråd fra usikre meg. =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kathpus
Skrevet

Vel, jeg har tidligere erfaringer med dette. :fnise:

Du merker at han er interessert når han svarer utdypende, altså ikke med korte setninger. Du vil også merke det om han stiller deg spørsmål osv. :)

Når det kommer til mas, så gikk jeg rett i fella. Jeg sendte flere SMS'er uten å ha fått svar på de første.

Så mitt råd er å være tålmodig når du venter svar, hvis ikke blir han sannsynligvis lei rimelig fort.

Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke klar for ett skikkelig forhold før du har blitt dumpa fem ganger. Bare kjør på og se hva som skjer

Skrevet

Du er ikke klar for ett skikkelig forhold før du har blitt dumpa fem ganger. Bare kjør på og se hva som skjer

Hm. Og hvor har du lært det? :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...