AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #42 Skrevet 23. juli 2011 Ok... Jeg synes det høres helt fjernt ut. Men noen ganger så oppfører folk seg rett og slett bare dårlig.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #43 Skrevet 24. juli 2011 Hun ønsker rett og slett ikke å være venninne med deg lenger. Du har vel muligens strålt ut "du er ikke deg selv sammen med han du er sammen med"-vibber av mass, og det er nok til at man ikke ønsker å beholde personen i livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #44 Skrevet 24. juli 2011 Jeg hadde ikke brukt en eneste krone på gave i hvert fall. Skikkelig dårlig gjort av henne. 1
Anglofil Skrevet 24. juli 2011 #45 Skrevet 24. juli 2011 Dårlig gjort, vil jeg si. Hun er ikke en skikkelig venn, hun virker kanskje sitt sanne jeg? Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #46 Skrevet 24. juli 2011 Spør henne rett ut hvor det ble av invitasjonen.
Eartha Skrevet 25. juli 2011 #47 Skrevet 25. juli 2011 Denne e-posten kan være tapt, helt selv trøst.
cec74 Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #48 Skrevet 25. juli 2011 Denne e-posten kan være tapt, helt selv trøst. ? 1
Gjest Badabing Skrevet 25. juli 2011 #49 Skrevet 25. juli 2011 nei tror ikke innbydelsen har blitt borte i posten.. Får legge grubleriene bort og spørre henne senere. men at jeg er litt skuffet ja... Best å høre med henne på en ok måte. Når jeg ikke har blitt bedt i venners bryllup, så har det som regel vært pga økonomi. Jeg har likevel gitt en blomst og ett kort, sånn for å vise at jeg ønsker dem til lykke.
Frøken Mitzi Skrevet 29. juli 2011 #50 Skrevet 29. juli 2011 Nokre dagar sidan bryllaupet no. Har du fått noko svar på kvifor du ikkje blei invitert?
cec74 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #51 Skrevet 4. august 2011 nei, ikke annet enn at hun går rundt grøten. først at de bare ha bedt de nærmeste. da jeg sa at jeg trodde var nære venner, svarte hun ja, ser på meg og håper jeg er ei god venninne, vi har delt mye fint sammen. men at jeg hadde vært dårlig til å ta kontakt den siste måneden før hun flyttet, så hun ville la meg i fred. Den tiden var jeg blant annet innlagt på sykehus. men det er en annen sak. hun har blitt bedt i selskapeligheter her etterpå den tid og møtt opp. dette har jeg skrevet til henne for en uke siden og enda ikke fått svar. jeg ser på vennskapet som et avsluttet kapitell i livet mitt.. 1
Annta Skrevet 5. august 2011 #52 Skrevet 5. august 2011 nei, ikke annet enn at hun går rundt grøten. først at de bare ha bedt de nærmeste. da jeg sa at jeg trodde var nære venner, svarte hun ja, ser på meg og håper jeg er ei god venninne, vi har delt mye fint sammen. men at jeg hadde vært dårlig til å ta kontakt den siste måneden før hun flyttet, så hun ville la meg i fred. Den tiden var jeg blant annet innlagt på sykehus. men det er en annen sak. hun har blitt bedt i selskapeligheter her etterpå den tid og møtt opp. dette har jeg skrevet til henne for en uke siden og enda ikke fått svar. jeg ser på vennskapet som et avsluttet kapitell i livet mitt.. Det forstår jeg veldig godt. Sånne folk trenger man ikke i livet sitt. Lei meg på dine vegne. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå