Gå til innhold

Dating- HJELP!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Dette er første gang jeg er inne på forumet, og håper jeg kan få noen gode tips og tilbakemeldinger på luksusproblemet mitt- nemlig en ny "flamme".

Jeg begynte i et nytt firma for 6 uker siden og på firmafesten traff jeg en fyr som jeg satt og snakka med i evigheter. Han er ikke spesielt kjekk, men vi hadde en utrolig god komunikasjon. Etter det begynte vi å "flørte" på meldinger og da jeg kom til oslo møttes vi (jeg er fra tr.heim). Vi var ute sammen 2 dager på rad og hadde det utrolig bra sammen. Før han dro på ferie i 10 dager. Han virka veldig intr. og sendte meg meldinger hver dag osv. Så etter en stund hadde vi en ubetydelig diskusjon, og han svarte meg ikke på telefon eller meldinger på flere dager. Da han svarte igjen virka det som om "ingenting" hadde skjedd. for hans del iallefall. Vi møttes igjen da jeg flytta ned til oslo, og vi hadde det like bra sammen da også. Og det er vel en klisjè å si det, men jeg er hodestups forelska i han.

Nå virker det som det er kun jeg som tar initsiativet og han gir meg ikke så mye oppmerksomhet når vi ikke er sammen. Jeg vet at han jobber utrolig mye (vi jobber jo så og si med det samme). Men uansett er jeg utrolig usikker på om han bare "player" meg, jeg er foresten 18 år. Jeg er utrolig dårlig på dating, forhold og alt det der. Og er veldig usikker på menn av forskjellige grunner. Jeg tørr ikke spørre han heller, i frykt for at han skal merke min usikkerhet, eller bare fore meg med det jeg vil høre. Dette er utrolig frustrerende, og han får meg til å føle meg som den eneste jenta i verden når vi er sammen, men når han ikke er der føles det ut som jeg har kjærlighetssorg- wtf?.

Jeg er en jente som liker å ha kontroll, og har egentlig veldig god selvtillit. men nå føles det ut som følelsene tar overhånd og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette kan bli veldig bra, men samtidig kan jeg bli knust. Hvor ofte er det vanlig å møtes når man dater?, og hva skal jeg gjøre med dette?, hvordan vet jeg om han virkelig er intr. i meg, eller om jeg kun er en "accessorie" ? Dette er den første gutten jeg virkelig er forelska i, jeg bruker å få kalde føtter og løpe motsatt vei. Men et eller annet ved han holder meg igjen.

Ble en lang tekst med mange spm. håper noen med litt mer erfaring kan hjelpe meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...