Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynner straks prøvingen, og jeg har hørt at kosttilskudd er bra da (hvertflal folat). Har gått til innkjøp av Multi-tabs Gravitamin, som visstnok skal inneholde alt man trenger før og under graviditeten. Men jeg har ikke konsultert lege med dette, så aner ikke om jeg egentlig trenger noe.. Må man konsultere lege for å finne ut hva man skal ta tilskudd av?

Eller høres det greit ut å bare ta Gravitamin? (inneholder folsyre også)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynner straks prøvingen, og jeg har hørt at kosttilskudd er bra da (hvertflal folat). Har gått til innkjøp av Multi-tabs Gravitamin, som visstnok skal inneholde alt man trenger før og under graviditeten. Men jeg har ikke konsultert lege med dette, så aner ikke om jeg egentlig trenger noe.. Må man konsultere lege for å finne ut hva man skal ta tilskudd av?

Eller høres det greit ut å bare ta Gravitamin? (inneholder folsyre også)

Jeg har tatt Gravitamin siden januar. Har ikke konsultert med lege selv, men tenkte kanskje å gjøre det hvis det ikke klaffer sanrt.. Det viktigste er vel denne folsyren, så mulig jeg går over til kun den hvis prøvetiden strekker seg veldig ut.

Skrevet

Jeg brukte bare folat når jeg var prøver. Nå som jeg har blitt gravid, har jeg gått over til sånn pakke med multivitaminer for prøvere/gravide.

Syntes det var så dyrt dersom det skulle gå litt tid før spira satt ;)

Du trenger IKKE å konsultere lege før du tar noe. Må vel isåfall være jern eller andre litt mer spesielle legemidler (epilepsi, blodfortynnende osv..).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...