Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Ja, hva slags gaver faller i smak hos dere, gutter?
Gjest Cipheria Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Kommer an på gutten. Trokke jeg hadde likt en gave jeg fikk fra en som hadde spurt hva damer liker å å. Hadde sikkert fått noe sminke eller parfyme. Bah. Fokuser på interessene dems. Det er mye kjekkere å få en gave som passer en, der en viser at en faktisk kjenner personen. 1
Gjest Applecore Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 (endret) Nå er ikke jeg mann, men de gavene som har falt mest i smak hos mannen min er: -Dyre, rare whiskyer -Ting som har med hobbyene/interessene hans å gjøre (utstyr, bøker, etc) -Aftershave/parfyme (som tilleggsgave, er visst kjedelig å få alene ) -Collectors Edition av favorittfilm/-spill -Kule ting (vintage lommelerke, gammelt lommeur, hatt. Tøffe ting.) -Mp3-spiller -Oh, glemte trådløst headset! Endret 15. juli 2011 av Applecore
Gjest Cosette Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Weekend på et fint hotell hvor dere ikke skal forlate rommet annet enn for å spise og du aldri skal være mer påkledd enn sexy undertøy? (Det eneste jeg kommer på som er safe nok til at det funker på sånn cirka alle menn med puls) Hvis dere ikke er på det planet med hverandre, så ville jeg nok valgt noe relatert til en av hobbyene hans, eller konsertbillett til et band eller artist han liker, eller en flaske god brennevin.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 Kommer HELT an på interessene til mannen Min har snart bursdag, og skal få følgende: Special Edition Ringenes Herre Blu-ray Harddisk av favorittmerket xBox 360 med ekstra kontroll Forza 3 til xBoxen (han ønsker seg både konsollen og spillet) Han er over gjennomsnittet interessert i film og spill kan man si .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå