Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så mange av dere linker hver eneste sak fra media om barn, som regel saker hvor fæle ting har hendt barn. Må dere virkelig gjøre dette hver gang? Jeg klarer fint å lese nyhetene selv takk.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Jeg er pissalei av mødre som HELE tiden KONSTANT deler ting om andre barn. Og i tillegg forteller om at sine egne sover, driter, raper og sier såkalte "gullkorn" som ikke er gullkorn i det hele tatt.

• Liker 4
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

De kan dele hva de vil for meg. Mer slitsomt er det å lese tusen daglige statuser om avføring, pupp og <3 <3 <3 samt et mas om å stemme på avkommet deres som årets "Lanounge".

• Liker 6
Skrevet (endret)

Herligheten da, hørt om å glede seg på andres vegne?

Endret av sjøhest
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herligheten da, hørt om å glede seg på andres vegne?

Syns ikke vi skal glede oss over linker til barnetragedier.....

Det som mødre må forstå er at det er ikke sikkert resten av FB syns den ungen deres er så utrolig skjønn. Noen ganger det det stikk motsatt og det heller ikke interessant å vite hvor mange ganger den driter eller hva den lirer av seg. Det er som regel KUN mødrene som syns det er sjarmerende. De ender bare opp med å drite seg ut.

• Liker 5
Skrevet

Nå snakka jeg selvfølgelig om de som forteller om ungene sine. Tror nok du skjønte det. Men hvis dere har noen irriterende folk på face, hvorfor ikke bare slette dem? Slutt å syt, dere som velger å ha de til venner.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, skal vedde på at sjøhest følte seg truffet.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, skal vedde på at sjøhest følte seg truffet.

Tror jeg og :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hehe, nei, jeg tror ikke jeg er av den "ekstreme" sorten dere snakker om, men joda, et par bilder av ungen fins på face ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Jeg er pissalei av mødre som HELE tiden KONSTANT deler ting om andre barn. Og i tillegg forteller om at sine egne sover, driter, raper og sier såkalte "gullkorn" som ikke er gullkorn i det hele tatt.

Ja, for barnløse har så mye mer interessante ting å komme med på facebook. Ørten innlegg, gjerne med bilder fullstendig uinteressante for andre enn dem selv, om hvor fulle de var på lørdag, hva slags fest de skal på til helgen, alle guttene de synes er kjekke og/eller har klina med eller enda verre, hvor mye de eeeeeeeelsker kjæresten sin igjen og igjen og igjen, den n'te rapporten om at de har vært på trening og prøver å fiske etter skryt fra andre, nedtelling til ferien, bilder av hunden og hvor søt han er og hva han har lært seg nå, at de nok en gang har kjøpt seg utrolig stilige sko eller at de har vært på café og drukket caffe latte og spist en grov baguette med kylling og pesto sammen med venninne x.

Det barnløse må forstå er at resten av FB faktisk ikke synes livet deres er så veldig interessant. Og det er heller ikke interessant å høre detaljer om hver eneste del av det. Det er som regel kun de selv som synes dette er sjarmerende, og de ender bare opp med å drite seg ut.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, nei, jeg tror ikke jeg er av den "ekstreme" sorten dere snakker om, men joda, et par bilder av ungen fins på face ;)

Fphssss

Du er helt sikkert en av dem. Kanskje du bare nekter å innse at du irriterer andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men herremin... det er jo bare å slette de vennene dere ikke finner intressange da.

Tydelig at det plager dere å ha de på vennelista.

Ånei, jeg legger ikke ut all info om barnets avføring, raping osv... da tror jeg fjortisen min hadde blitt rasende... :sjenert:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for barnløse har så mye mer interessante ting å komme med på facebook. Ørten innlegg, gjerne med bilder fullstendig uinteressante for andre enn dem selv, om hvor fulle de var på lørdag, hva slags fest de skal på til helgen, alle guttene de synes er kjekke og/eller har klina med eller enda verre, hvor mye de eeeeeeeelsker kjæresten sin igjen og igjen og igjen, den n'te rapporten om at de har vært på trening og prøver å fiske etter skryt fra andre, nedtelling til ferien, bilder av hunden og hvor søt han er og hva han har lært seg nå, at de nok en gang har kjøpt seg utrolig stilige sko eller at de har vært på café og drukket caffe latte og spist en grov baguette med kylling og pesto sammen med venninne x.

Det barnløse må forstå er at resten av FB faktisk ikke synes livet deres er så veldig interessant. Og det er heller ikke interessant å høre detaljer om hver eneste del av det. Det er som regel kun de selv som synes dette er sjarmerende, og de ender bare opp med å drite seg ut.

Ja det er helt sant.

Heldigvis så er det uansett spennende å lese uansett status. Uten statuser hadde ikke face vært face.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

He, he. Enda en som følte seg truffet her.

Nå har faktisk single mye mer variert og spennende statuser enn mødre. Det er begrenset hvor mye du kan skrive om snørr og bæsj :)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nå har faktisk single mye mer variert og spennende statuser enn mødre. Det er begrenset hvor mye du kan skrive om snørr og bæsj :)

Det er begrenset hvor mye spennende og variert du kan skrive om fylla hver fredag også gitt. ;) Om noen syns jeg deler for mye om ungen får de la vær å lese. Jeg deler for familie og andre også. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skjønte åpenbart ikke poenget. Småbarnsmødre skriver ikke bare om ungene, og barnløse skriver ikke bare om festing og shopping. De aller fleste har liv som er mest interessante for dem selv. Synes du noen har et kjedelig liv, la være å lese statusoppdateringer eller slett dem som venn, verre er det faktisk ikke.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror aldri jeg har skrevet en status om hverken snørr eller bæsj, så jeg har ikke dårlig samvittighet :fnise: Men uansett, jeg deler det jeg vil, hvis noen syns det er så forbaskade irriterende, så slett meg da!

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg skjuler de kjedeligste folka fra veggen min jeg. Enten det er småbarnsmødre eller barnløse. Jeg slipper å slette dem som venner med påfølgende drama, jeg slipper å lese om hvor ofte Jonathan vil ha morsmelk, og jeg slipper å se flaue fyllebilder av rumpa til en bekjent. Problem solved.

Endret av Raindrops
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg synes det er ok for folk å skrive om babyene sine om de vil, de er jo trossalt en stor del av livet deres. Det er bare alle disse nyhetene som de linker.. F.eks så har 4 mødre linket nesten på rappen samme saken med masse "!!! :(((( ÅÅÅH FYSJ!" etc som kommentar. Og det gjentar seg hver bidige gang en ny sak kommer. Slike linker tar en god del mer plass enn en statusoppdatering, så det er vanskelig å ikke se de.

Poenget er at de fleste klarer å lese hovednyhetene på avisene. Jeg er ikke en gang mye på FB, men irriterer meg over det fenomenet der.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...