Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips å komme med kanskje?=) Vi skal til Sharm el sheik og lurer på å ta en døgntur til Kairo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeeptur i ørkenen med besøk hos en beduinfamilie, svømme m/delfiner og snorkling!

Skrevet

Jeeptur i ørkenen med besøk hos en beduinfamilie, svømme m/delfiner og snorkling!

Det med jeep hørtes bra ut:-D Er det i akiro da eller? Noe spesiellt å se på/gjøre i sharm?

Skrevet

Atv kjøring i ørken.

Båt tur til Rash mohammed. med snorkling / dykking

Scobadiving kurs (eller om dere har dykker lappen, lei utstyr, og ta en tur på sjøem) de har en fargerik underverden og glass klare vann.

sopping, prute, prute prute.

Jeg synes ikke at selve kairo er noe særlig, skitten storby med masse mennesker, varmt og kaotisk.

Ville heller dratt å sett pyramidene, det er en buss tur på en del timer, men synes den var verdt det.

Gjest navnelapp
Skrevet

Pyramidene ligg jo rett ved Kairo, så å ta dei to fluene i ein smekk er uproblematisk og praktisk. Med guide på ein kort tur er Kairo heilt fint. Ein kort tur på eiga hand kan vere utfordrande. Vi var der i to veker ein gong, og det var fantastisk.

Skrevet

Alle de tingene jeg nevnte, inkl. jeeptur foregår i Sharm og området rundt. Selve "byen" er ingenting annet enn et lite sentrum m/masse restauranter og små butikker. Reiser dere med barn er det forresten en fin vannpark der også.

Skrevet

Alle de tingene jeg nevnte, inkl. jeeptur foregår i Sharm og området rundt. Selve "byen" er ingenting annet enn et lite sentrum m/masse restauranter og små butikker. Reiser dere med barn er det forresten en fin vannpark der også.

Takk for svar ALLE sammen:-) Det er jeg på 18 og kjæresten min på 2 som reiser. Lurer på hvordan det er der med klær også, hørt det er ganske strengt? HAr likosm noen pen kjoler med åpen rygg.. kan jeg bruke de feks ?=)

Skrevet

HAHAHAHAHAHA!!! 23!:D

Gjest navnelapp
Skrevet

I turistområdet er det ikkje så nøye med klesstilen, ta med eit sjal til å ha på deg viss du føler deg ukomfortabel.

Skrevet

på de tradisjonelle turist stedene så kan du gå i akkuratt det du vil. men skal dere i noen moskeer eller lignende, så kan dere bli pålagt å dekke dere til... det er noen resturanter som har kles koder, men da er det type, ikke gå i bar overkropp eller bikini, gå fint/formelt kledd.... å kjole er jo fint og formelt.

Skrevet

på de tradisjonelle turist stedene så kan du gå i akkuratt det du vil. men skal dere i noen moskeer eller lignende, så kan dere bli pålagt å dekke dere til... det er noen resturanter som har kles koder, men da er det type, ikke gå i bar overkropp eller bikini, gå fint/formelt kledd.... å kjole er jo fint og formelt.

I kairo da?=)
Gjest navnelapp
Skrevet

I kairo bør du ikkje gå barskuldra eller i veldig korte shorts. Du blir ikkje banka opp eller noko, men du unngår mange tilrop og liknande ved å ha på ei t-skjorte og pirat-lang bukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...