Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Tiden flyr, og typen min fyller 17 år. Som alltid er det vanskelig å finne noe fornuftig, og derfor trenger jeg deres hjelp. Her er en liten beskrivelse av han: Han interesserer seg ikke for sport, han spiller spill av og til, liker å se filmer, liker å lukte godt (overdrevent, hehe) og han har det aller meste. Synes det er kjedelig å gi penger/gavekort hvert år. Det meste går jo tilbake til meg allikevel. Så, noen forslag?
Gjest snoopy_93 Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Jeg ville kjøpt en parfyme jeg også liker lukten av. (da vet han også at dette er en lukt du liker) Jeg husker jeg gav typen en interngave og en parfyme. Interngaven var en lekebil siden han har snakket masse om bil til meg og at han gledet seg til han kunne "leke med bilen sin." Pakket inn lekebilen og la med en lapp "nå kan du leke med bil! " Haha, han lo godt når han fikk den. Parfymen har han også brukt masse av. Tror jeg.
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Stilig, hehe. Han ga meg en parfyme til min bursdag, så jeg føler at det blir rart å kjøpe det tilbake. Moro det med bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå