super-ida Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 vi reiser iløpet av et par uker nedover til USA, skal kjøre ned florida og dermed også innom Key West.... og skulle gjerne hatt abefalt et hotell der nede.... ikke et til 10.000kr natta, men heller ikke et som er lusent... (hvis det i det hele tatt finnes noe slik der) Vi er 30 år, uten barn, liker at det skjer litt, og liker litt luksus hehe! fint om dere skulle ha flere tips til what to do på key west også... eller florida generelt... :D
Solsikkene Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 vi reiser iløpet av et par uker nedover til USA, skal kjøre ned florida og dermed også innom Key West.... og skulle gjerne hatt abefalt et hotell der nede.... ikke et til 10.000kr natta, men heller ikke et som er lusent... (hvis det i det hele tatt finnes noe slik der) Vi er 30 år, uten barn, liker at det skjer litt, og liker litt luksus hehe! fint om dere skulle ha flere tips til what to do på key west også... eller florida generelt... :D
Solsikkene Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Heia.. Sjekk ut Silver Palms Inn Key West :-)
Sarafina Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Vi var veldig fornøyd med dette: http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=1&pn=1&ps=1&tab=description&destinationId=1444575&hotelId=106775&arrivalDate=01-10-2011&departureDate=02-10-2011&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first#description Ellers anbefaler jeg virkelig alle å sjekke tripAdvisor, mye bedre enn kun å få noens subjektive meninger http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34345-d209365-Reviews-The_Inn_at_Key_West-Key_West_Florida_Keys_Florida.html
Glitnir Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Simonton Court og The Gardens Hotel har jeg selv prøvd - begge kan varmt anbefales. Utrolig trivelig og stemningsfylt begge steder, (selv om det at de befinner seg i Key West gir dem mye gratis )
Sarafina Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Vi er 30 år, uten barn, liker at det skjer litt, og liker litt luksus hehe! fint om dere skulle ha flere tips til what to do på key west også... eller florida generelt... :D Vi er i samme alder som dere og tok også Florida-biltur for noen år siden. Key West er av de stedene jeg likte absolutt best, så jeg ville nok ha brukt en del av tiden der (magisk stemning, flotte omgivelser og fine strender.) Miami er også bra med strender,byliv og god stemning. Fort Lauderdale, derimot, var en bommert for vår del (vi hadde forhåndsbestilt hotell med 7 netter der (flest netter) og det var der vi trivdes absolutt minst... ikke spesielt fine strender, spisestedene var heller ikke så bra - rett og slett et kjedelig sted etter min mening. Orlando syntes vi var bra, men det holdt med et par dager siden det stort sett bare er fornøyelsesparker der men rent og pent og mange gode restauranter, i motsetning til hva vi opplevde i Fort Lauderdale. God tur forresten!
Gjest Badabing Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Egentlig ville jeg anbefalt et gjestehus der, det er så utrolig mange sjarmerende der. Men om dere helst vil ha litt luksus men midrange, så har jeg vært fornøyd med Casa Marina. Fine rom, god frokost, flotte utearealer og god service. Edit: http://www.casamarinaresort.com/ Endret 21. juli 2011 av Badabing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå