AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Har funnet frem noen forskjellige småting på play.com jeg ønsker å bestille. Men når jeg kommer til utsjekkingen står det til slutt "Choose a different delivery address" og jeg kommer ikke videre. Hva er i veien? Jeg tok bort det som muligens kunne være elektronisk da jeg skjønner det slik at de ikke sender elektroniske varer til utlandet. Men nå er det bare noen morsomme kopper, tehåndklær, plastduppeditter igjen.. Noen som har erfaring med dette og vet hva jeg skal gjøre??
Gjest Cipheria Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Har du lest på produktomtalen på hvert produkt for å se om det står "does not ship outside the us" eller noe sånt?
Tuline Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Fra nettsiden deres: "Products eligible DVDs, Blu-rays, CDs, games, books, clothing and sports equipment are eligible for delivery outside of the UK. Unfortunately, we cannot deliver electronics, personal computers, gadgets, or mobile phones outside of the UK." Kopper og andre småting går nok desverre under gadgets, ergo, de leveres ikke utenfor uk (har irritert meg mang en gang over dette selv). Hvis du ønsker tips til en annen side som har sånne småting, og som sender til Norge, kan jeg anbefale Tinydeal - alt de har på denne siden sendes til Norge, og er om mulig enda billigere enn play.com. Tingene shippes her fra Hong Kong, så man må i følge dem måtte rekne med å vente opp til en måned på å få tingene i posten, men jeg har faktisk opplevd raskere levering enn fra play.com alle gangene jeg har bestilt fra dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå