AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Har funnet frem noen forskjellige småting på play.com jeg ønsker å bestille. Men når jeg kommer til utsjekkingen står det til slutt "Choose a different delivery address" og jeg kommer ikke videre. Hva er i veien? Jeg tok bort det som muligens kunne være elektronisk da jeg skjønner det slik at de ikke sender elektroniske varer til utlandet. Men nå er det bare noen morsomme kopper, tehåndklær, plastduppeditter igjen.. Noen som har erfaring med dette og vet hva jeg skal gjøre??
ViC* Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 DVDs, Blu-rays, CDs, games, books, clothing and sports equipment are eligible for delivery outside of the UK. Unfortunately, we cannot deliver electronics, personal computers, gadgets, or mobile phones outside of the UK. Kanskje du har noen gadgets? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Forresten er de forpult treige. Jeg er skikkelig irritert og forbanna her jeg sitter, bestilte noen ting midt i juni, fikk dvd'ene mine for noen dager siden, men den ene tingen min er enda i posten. Ble enda mer irritert da jeg fikk mail fra play.com for et par dager siden med en spørreundersøkelse om akkurat den tingen som fortsatt er i posten 4 uka på rad. Drittsekker
Anglofil Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 DVD'er kan man normalt bestille med pund. Skal man derimot kjøpe andre artikler (gjerne bøker) hender det man må bruke euro, og da er det bare å klikke på euro-flagget. Mvh Yvonne
Gjest Bond Skrevet 16. juli 2011 #6 Skrevet 16. juli 2011 (endret) Aldri erfart at de er trege, det aller aller meste har kommet innen 10 dager for min del - med mindre noe er out of stock da, men det er jo da annerledes. Og jeg har bestilt mye derfra, snakk om flere hundre plater, filmer og bøker. De sender klær, men småting som "morsomme kopper, tehåndklær, plastduppeditter" regnes som gadgets. Endret 16. juli 2011 av Bond
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 Aldri erfart at de er trege, det aller aller meste har kommet innen 10 dager for min del - med mindre noe er out of stock da, men det er jo da annerledes. Og jeg har bestilt mye derfra, snakk om flere hundre plater, filmer og bøker. De sender klær, men småting som "morsomme kopper, tehåndklær, plastduppeditter" regnes som gadgets. Skriver under på dette, sånn forøvrig. Har også flere hundre bestillinger derfra og det har vel kun skjedd en eller to ganger at de har vært trege. I stedet for har det egentlig vært usedvanlig raske. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå