Gjest trinem0r Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 hei. jeg skal kjøre fra kristiansand til tusenfryd å jeg skjønner virkelig ikke veien hen dit. jeg søkte på gule sider å fikk opp kart å sånn veibeskrivelse men det står der jeg må ta ei sånn ferge, men jeg vet man kan kjøre en vei rundt sånn at man dropper fergen.. men aner ikke hvilken vei det er eller noe. er ikke kjent med å kjøre henover der. noen som har kjørt fra kr.sand å hen dit som har en grei måte å forklare veien på?
ViC* Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Det enkleste er faktisk å ta ferge. Kjør til Horten, derfra tar du ferge til Moss. Deretter kjører du E6 mot Oslo, da kommer det etterhvert skilt til Tusenfryd.
Gjest trinem0r Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Det enkleste er faktisk å ta ferge. Kjør til Horten, derfra tar du ferge til Moss. Deretter kjører du E6 mot Oslo, da kommer det etterhvert skilt til Tusenfryd. vil helst unngå å ta fergen. =/
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Du kan også kjøre Oslofjordtunellen. Følg E8 til Drammen, ta av Riksvei 23 mot Frogn/Drøbak, gjennom tunellen og så en kort strekning på E6 frem til Tusenfryd på Vinterbro.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #6 Skrevet 15. juli 2011 Og hvis du heller ikke vil kjøre Oslofjordtunellen kan du bare kjøre til Oslo, og når du kommer til Oslo, følge skiltene til Stockholm/Gøteborg. Det er det samme om du kjører E6 eller E18 sørover fra Oslo, begge to kommer ut ved Tusenfryd. Og langs begge veiene står det etterhvert også skiltet til Tusenfryd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå