momo Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Her hvor vi bor, finns det bare en fotograf og han tar elendige bilder. så det problemet vi får da, er at den fotografen vi vil ha, ligger en times kjøring unna, og så lenge kan vi jo ikke være borte, stakkars gjester. Det er ikke aktuelt under noen omstendigheter og ta bilder før vielsen. Lure på hva vi skal gjøre. Jeg vil ikke betale i dyre dommer for elendige bilder heller. Noen som har noen tips eller ideer? :D :D
nessi Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Kjenner dere ingen som er flinke til å ta bilder da?? Jeg ville heller fått noen kjente til å ta, enn å betale en fotograf jeg visste var dårlig.
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Går det ikke an å få fotografen til å komme til et sted i nærheten der dere kan ta bildene. Brudebilder må ikke tas i studio. Hvis bryllupet står om sommeren, blir bildene mye finere utendørs. (for fint vær skal det selvfølgelig være den dagen...)
hallingbrud Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Det er det samme med oss. Vi skal ha en fotograf som er omtrent en time unna, og den fotografen kommer til oss. Fotografen har gitt beskjed om at hun kommer til å stå utenfor kirken når vi er ferdig, og at vi deretter tar bilder der vi skal måtte ønske.
Arwen Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 Hallingbrud: hva gjør dere hvis det blir dårlig vær?
Holly Hobbie Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 Apropos fotograf: vi har ikke bestilt ennå. Hadde egentlig tenkt å bruke en venninne, men hun er mest vant til å fotografere hus og bygninger så jeg er litt i tvil...hvor lang tid i forveien bør man egentlig bestille? Hva koster en "miniumuspakke" ? Kan noen anbefale fotograf i Asker-Bærum-Oslo?
hallingbrud Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Vi skal ta bilder på Hallingdal Folkemuseum. Dersom det blir dårlig vær må vi vel stå under de husene med veranda. Når det regner i Hallingdal har det en tendens til at det regner rett ned. Grunnen til det, er at det blåser kun hvert jubelår. Jeg satser derfor på at det samme blir tilfelle denne gangen også. Har også tenkt på at vi (som plan B) kan ta bilder innendørs i sorenskrivergården. Dette er en gammel flott bygning, og vil være et godt alternativ (selv om det ikke blir like flott som museumet...)
momo Skrevet 19. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2003 Takk for svar. Tror vi skal høre med en vi kjenner, men han tar bare bilder på hobbybasis og ikke så mye av mennesker. Det er vinter når vi gifter oss, så det blir ikke så lett å ta bilder ute. Kanskje jeg skal ringe fotografen og høre om han har noen gode ideer. :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå